FLEMA Media Awards

je jediná soutěž v Česku a na Slovensku zaměřená na mediální kampaně a využití jednotlivých mediatypů. Díky tomu umožňuje srovnání úrovně mediálního plánování a inovativních komunikačních strategií v obou zemích.

Flema oceňuje

nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku. Je to první soutěž, která zároveň oceňuje přihlašovatel i zadavatele.

Flema inspiruje

odborníky z agentur, médií i stran zadavatelů ke kreativním, inovativním a netradičním řešením komunikačních strategií jejich značek.

Flema přitahuje

ty, kteří se nezajímají jen o výše slev a bonusů, ale uvědomují si, že kvalita mediálních řešení nabývá čím dál většího významu pro úspěšnost komunikace značek.

FLEMA Media Awards

Komu je soutěž určena?

Všem, kdo se podílí na tvorbě, plánování a realizaci reklamních kampaní.

Agentury mohou ukázat svou schopnost vytvářet a realizovat komunikační strategie, které jdou mimo hranice běžných postupů a přinášejí prokazatelnou výhodu pro jejich klienty.

Média mohou demonstrovat schopnosti svého mediatypu nabídnout neotřelá řešení, která přinášejí inzerentům kvalitnější oslovení potenciálních zákazníků.

Zadavatelé v soutěži nenacházejí jen inspiraci pro svou práci, ale prostor k prezentaci svých kampaní. FLEMA je oceňuje za realizaci odvážných a inovativních řešení.

Vítěz posledního ročníku FLEMA Media Awards

Soutěžní kategorie

Soutěžní kategorie dle mediatypu

V těchto kategoriích se posuzuje, jak se podařilo využít daný mediatyp v kampani a jak zvolené řešení přispělo k naplnění zadání kampaně.

Průřezové kategorie

Přihlášky v těchto kategoriích musí ukázat využití alespoň 2 různých typů médií v dané kampani. Posuzuje se, jak se podařilo vybrané mediatypy propojit, a jak se vzájemně podporují a doplňují ve schopnosti předat zamýšlený vzkaz.

Termíny

Událost Termíny 2018
Otevření registrací 1. 6. 2018
Uzávěrka přihlášek 16. 7. 2018
I. porota 1. 8. - 8. 9. 2018
Vyhlášení shortlistu 19. 9. 2018
Vyhlášení soutěže - galavečer listopad 2018

 

 

Chci soutěžit

Přihlášky do letošního 13. ročníku budou otevřeny 1. června 2018.
 
Ale již nyní můžete sbírat podklady k vašim kampaním!
Přihlašovat bude možné kampaně, které byly realizovány na českém nebo slovenském trhu v období od 1. 1. 2017 do 30. 6. 2018.
 

/uploaded_files/files/Kriteria-hodnoceni-FLEMA.pdf

Partneři

BIG PLAN
BIG PLAN

PLÁNUJTE A VYHODNOCUJTE SVÉ OOH KAMPANĚ TAK, JAKO NIKDY PŘEDTÍM
BigPlan od BigMedia čerpá big data z pohybu, chování a zájmu 4 milionů uživatelů mobilní sítě O2. To umožňuje jejich přesné rozdělení do vybraných cílových skupin a pro BigPlan už je pak snadné sestavit OOH kampaně přesně zacílené přesně na požadovanou CS  klienta.

navštívit

HyperCube
HyperCube

Unikátní a originální projekt velkoplošných reklamních ploch. Je nepřehlédnutelný a rozhodně ho neminete bez povšimnutí. Hypercube je přenosný, může být umístěn téměř kdekoli, ale vždy přesně tam, kde je potřeba.

navštívit

Nielsen Admosphere
Nielsen Admosphere

Jsme výzkumná agentura s širokým portfoliem produktů a služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, analýz a zpracování dat. Nabízíme komplexní výzkumný servis se zázemím mezinárodní výzkumné společnosti Nielsen.

navštívit
Mediální partner
Mediální partner

Mediaguru
je zpravodajským webem o médiích, reklamě a marketingu. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, marketingovým manažerům, reklamním, mediálním a PR agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu.

navštívit

Pořádá