FLEMA-modry pruh
FLEMA-sit_zprava
13. ročník
FLEMA MEDIA CONFERENCE

Informace,
které rozhodují

4. 10. 2018

FLEMA Media Conference 2018

Zaměření konference

Konference FLEMA se zaměřuje na trendy v oblasti tvorby komunikačních strategií a jejich mediálního plánování.

 

Program nabízí praktické tipy, rady a návody, které účastníkům umožní zefektivnit své investice do médií a zároveň dělat zajímavější kampaně.

 

Kombinuje názory a zkušenosti mezinárodních vystupujících se znalostmi našich nejlepších expertů, seznamuje s aktukálními trendy na lokálních trzích i v zahraničí a reflektuje aktuálních události na domácí scéně.

Komu je konference určena

Konference je určena všem těm, kteří se ve své práci zabývají tvorbou mediálních strategií a rozhodují o mediálních investicích.

 

Pokud se nezajímáte jen o výše slev a bonusů a uvědomujete si, že pro úspěšnost komunikace značek je nezbytná i kvalita mediálního řešení, je FLEMA konference právě pro Vás.

Flema podněcuje

Jejím cílem je podněcovat marketéry ke kreativnímu, inovativnímu a netradičnímu přístupu při tvorbě komunikačních strategií svých značek.

Flema inspiruje

Zejména zadavatelům přináší inspiraci a praktické rady, jak efektivněji řídit své investice, a posiluje jejich odvahu nacházet inovativnější řešení, která fungují.

REGISTRACE & CENY VSTUPENEK

ZÁKLADNÍ CENA

7.900,- Kč bez DPH

REGISTROVAT

Celodenní vstup na konferenci pro jednu osobu.

SKUPINOVÁ CENA

Sleva 40 %

REGISTROVAT

Při registraci 3 a více osob z jedné firmy je na 3. a  každou další vstupenku sleva 40 %.

FAQ

Jak se registrovat na konferenci

  • Vyplňte prosím registrační formulář: Vaše osobní údaje a údaje o Vaší firmě v úvodní části registrace „Přihlašující osoba“ budou použity pro fakturační účely.
    Tato osoba je pouze kontaktní a NENÍ registrovaná na konferenci.
  • Poté registrujte jednotlivé účastníky - vyplňte kontaktní údaje ke každému z nich.
  • Po odeslání Vaší registrace obdržíte e-mailem automatické potvrzení, že systém Vaši registraci zaevidoval, a zároveň budou informováni všichni registrovaní účastníci.
  • Do 7 pracovních dnů vám bude e-mailem zaslána zálohová faktura. Tímto okamžikem se registrace pro účastníka stává ZÁVAZNOU.
  • V případě registrace 3 dny a méně před konáním konference je třeba prokázat úhradu účastnického poplatku předložením písemného potvrzení o provedení úhrady u registračního pultu na konferenci.
  • Účastnický poplatek musí být uhrazen do data stanoveného v zálohové faktuře.
  • Částka účastnického poplatku je fakturována v Kč. Při platbě v jiné měně je přepočtena dle denního aktuálního kurzu.
  • Účastnický poplatek je možné platit pouze bankovním převodem.
  • Dostavte se, prosím, na konferenci v dostatečném předstihu před zahájením programu.
  • U registračního pultu obdržíte konferenční visačku, případně další materiály.
  • Při neúčasti na konferenci bez písemného zrušení registrace bude účtován storno  poplatek ve výši 100 % ceny – o možnosti zrušení registrace více naleznete ve STORNO PODMÍNKÁCH.
  • Registrace účastníků konference se uzavírá ve středu 3. října 2018 v 16 hodin.

Storno podmínky

  • Účast na konferenci může být zrušena pouze samotným účastníkem nebo registrační osobou, a to písemně anebo e-mailem.
  • Při zrušení registrace do 10ti dnů před konáním konference včetně nejsou účtovány žádné storno poplatky, po tomto termínu bude účtován poplatek ve výši 25% ceny.
    Pokud dojde ke zrušení registrace až v den před konáním konference, bude účtován storno poplatek ve výši 50% ceny.
  • Při zrušení registrace v den konání konference nebo při neúčasti na konferenci bez zrušení registrace bude účtován storno poplatek ve výši 100% ceny.

 

Co není zahrnuto v konferenčním vstupu

  • Vstup na konferenci zahrnuje:
         - Konferenční materiály
         - Stravování a občerstvení specifikované v programu konference
  •  Konferenční poplatek nezahrnuje:
         - Náklady na parkování či ubytování

MÍSTO KONÁNÍ

Konferenční sál Aureole
  • Erbia Congress Centrum
  • City Tower, 27. patro
  • Hvězdova 1716
  • Praha 4 – Pankrác

    metro C, stanice Pankrác
    budova Raiffeisenbank.

Partneři

Bigmedia

PLÁNUJTE A VYHODNOCUJTE SVÉ OOH KAMPANĚ TAK, JAKO NIKDY PŘEDTÍM
BigPlan od BigMedia čerpá big data z pohybu, chování a zájmu 4 milionů uživatelů mobilní sítě O2. To umožňuje jejich přesné rozdělení do vybraných cílových skupin a pro BigPlan už je pak snadné sestavit OOH kampaně přesně zacílené přesně na požadovanou CS  klienta.

HyperCube

Unikátní a originální projekt velkoplošných reklamních ploch. Je nepřehlédnutelný a rozhodně ho neminete bez povšimnutí. Hypercube je přenosný, může být umístěn téměř kdekoli, ale vždy přesně tam, kde je potřeba.

NIELSEN ADMOSPHERE

Jsme výzkumná agentura s širokým portfoliem produktů a služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, analýz a zpracování dat. Nabízíme komplexní výzkumný servis se zázemím mezinárodní výzkumné společnosti Nielsen.

GolfDigest C&S

Co hrát, kde hrát, jak hrát. Licence nejprodávanějšího sportovního časopisu na světě již 15 let v České republice a na Slovensku.

Mediální partner

Mediální partner
MediaGuru

Mediaguru
je zpravodajským webem o médiích, reklamě a marketingu. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, marketingovým manažerům, reklamním, mediálním a PR agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu.