FLEMA Media Conference 2018

Zaměření konference

Konference FLEMA se zaměřuje na trendy v oblasti tvorby komunikačních strategií a jejich mediálního plánování.

Program nabízí praktické tipy, rady a návody, které účastníkům umožní zefektivnit své investice do médií a zároveň dělat zajímavější kampaně.

Kombinuje názory a zkušenosti mezinárodních vystupujících se znalostmi našich nejlepších expertů, seznamuje s aktukálními trendy na lokálních trzích i v zahraničí a reflektuje aktuálních události na domácí scéně.

Účastníci konference FLEMA Media Conference

 

Komu je konference určena

Konference je určena všem těm, kteří se ve své práci zabývají tvorbou mediálních strategií a rozhodují o mediálních investicích.

Flema podněcuje

Jejím cílem je podněcovat marketéry ke kreativnímu, inovativnímu a netradičnímu přístupu při tvorbě komunikačních strategií svých značek.
 

Flema inspiruje

Zejména zadavatelům přináší inspiraci a praktické rady, jak efektivněji řídit své investice, a posiluje jejich odvahu nacházet inovativnější řešení, která fungují.

Pokud se nezajímáte jen o výše slev a bonusů a uvědomujete si, že pro úspěšnost komunikace značek je nezbytná i kvalita mediálního řešení, je FLEMA konference právě pro Vás.

Program

 

Program konference sleduje trendy v oblasti tvorby komunikačních strategií a přináší praktické tipy a rady pro efektivní mediální plánování.

Na obsahu 2018 nyní usilovně pracujeme - nechte nám na sebe e-mail, ozveme se vám s novinkami.

 

REGISTRACE & CENY VSTUPENEK

ZÁKLADNÍ CENA

7.900,- Kč bez DPH

REGISTROVAT

Celodenní vstup na konferenci pro jednu osobu.
 

SKUPINOVÁ CENA

Sleva 40 %

REGISTROVAT

Při registraci 3 a více osob z jedné firmy je sleva na každou 3. a další vstupenku 40 %.

 

FAQ

 

Kde se konference koná

Konferenční sál Aureole, Pankrác
 
FLEMA Media Awards
  • Aureole - Erbia Congress Centrum
  • City Tower, 27. patro
  • Hvězdova 1716
  • Praha 4 – Pankrác

    metro C, stanice Pankrác
    budova Raiffeisenbank.
Mapa
 
 

 

Partneři

BIG PLAN
BIG PLAN

PLÁNUJTE A VYHODNOCUJTE SVÉ OOH KAMPANĚ TAK, JAKO NIKDY PŘEDTÍM
BigPlan od BigMedia čerpá big data z pohybu, chování a zájmu 4 milionů uživatelů mobilní sítě O2. To umožňuje jejich přesné rozdělení do vybraných cílových skupin a pro BigPlan už je pak snadné sestavit OOH kampaně přesně zacílené přesně na požadovanou CS  klienta.

navštívit

HyperCube
HyperCube

Unikátní a originální projekt velkoplošných reklamních ploch. Je nepřehlédnutelný a rozhodně ho neminete bez povšimnutí. Hypercube je přenosný, může být umístěn téměř kdekoli, ale vždy přesně tam, kde je potřeba.

navštívit
Nielsen Admosphere
Nielsen Admosphere

Jsme výzkumná agentura s širokým portfoliem produktů a služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, analýz a zpracování dat. Nabízíme komplexní výzkumný servis se zázemím mezinárodní výzkumné společnosti Nielsen.

navštívit
Mediální partner
Mediální partner

Mediaguru
je zpravodajským webem o médiích, reklamě a marketingu. Je určen lidem pracujícím v médiích na všech úrovních řízení, marketingovým manažerům, reklamním, mediálním a PR agenturám, ale i široké veřejnosti, zajímající se o média a reklamu.

navštívit

Pořádá