Program

FLEMA Media Conference
Program konference sleduje trendy v oblasti tvorby komunikačních strategií a přináší praktické tipy a rady pro efektivní mediální plánování.

Témata konference
Registrace účastníků
  • -
Zahájení konference
Juraj Gerbery
Marketingový specialista | Pražské jaro
  • -
Kam směřuje mediální komunikace?

Nové technologie přináší nové možnosti, mění spotřebitelské zvyky a formují očekávání. Díky tomu se jim daří bořit stávající obchodní modely.
V mediálním světě se o revoluci postaral internet. A zatímco většina zadavatelů investice v internetu posiluje, dva celosvětově největší inzerenti P&G a Unilever výdaje do digitálních kanálů významně snižují, aniž by to ovlivnilo jejich růst. Kam tedy směřuje mediální komunikace? 
Učíme se za pochodu a snažíme se chytat nové trendy. Zkuste se učit s námi.
 

Jan Babický
Strategy Development Director
|
Publicis One
  • -
Dokáže celebrita pomoci vaší značce?

Jednou z možností, jak akcelerovat povědomí o značce a vylepšit její vnímání je zapojení známé osobnosti. Budeme diskutovat o této atraktivní oblasti ze všech stran. Vyplatí se v komunikaci značky využít známou osobnost? Kdy má smysl osobnost využít a kolik to stojí? Jaká média a nástroje se používají? Kolik lidí se na péči o celebrity podílí? S kolika značkami se může spojit jedna celebrita? Jak sladit osobní značku s představami značek klientů? Jaká jsou možná úskalí a rizika? Co může značku posílit a co naopak poškodit? Podělte se s ostatními o své zkušenosti nebo se jen seznamte s celebritou zblízka - exkluzivním hostem diskuse bude rychlobruslařka MARTINA SÁBLÍKOVÁ!

Zdeněk Hašek
Business unit manager - Smart electronics | Alza.cz
Petr Hercík
Výkonný ředitel | SPORT INVEST Marketing, a.s
Martin Filip
Brand Manager
|
Tipsport, a.s.
Martina Sáblíková
rychlobruslařka
  • -
Jaký media typ generuje nejvyšší online aktivitu?

Do reklamy se každoročně investují desítky miliard korun. Jak zjistit, zda je naše komunikace efektivní? Cesta spotřebitelů k nákupu dnes vede přes vyhledávání informací na internetu. Ale víte, jaké media typy generují nejvyšší online aktivitu? Představíme výsledky exkluzivního výzkumu, inspirovaného obdobnou americkou studií, který porovnává online aktivitu generovanou reklamou v jednotlivých media typech.

Výsledky, které nás překvapily. Překvapí i Vás?

Hana Friedlaenderová
Senior Research Manager
|
Nielsen Admosphere, a.s.
Eva Došková
marketing director
|
Liftago
  • -
coffee break - networking
  • -
Je lepší silné in-house oddělení nebo potřebuji mediální agenturu nebo … ?

Nákup médií, ale i jiných marketingových služeb, se dá řešit různými způsoby. Jeden model je, kdy klient vše nakupuje a řeší přes vybrané agentury, opačný model je, pokud firma preferuje co nejvíce činností řešit interně nebo jen s omezeným zadáváním externím agenturám. Kdy dává který model smysl? Jaké má pro a proti? Pro koho je vhodný? Jak zvolený model ovlivňuje fungování firmy? Je lepší jedna agentura nebo více specializovaných? A co na to mediální agentury? Přijďte diskutovat a vybrat ten správný model i pro vás.

Moderuje
Hynek Cimoradský
Managing Partner
|
FLEMEDIA s.r.o.
Kateřina Dvořáková
Media Buyer
|
Alza.cz
Jan Müller
ředitel marketingové komunikace
|
MONETA Money Bank
Jiří Vítek
jednatel
|
RVT Integral
  • -
Jak se chytře flákat aneb o tajemství kreativity

Očekávejte očekávané! Tomášova demotivační přednáška vám oseká ega, prozradí tajemství největších objevů lidstva a navždy ukončí brainstormingy. Přednáška vychází z práce prof Reichleho z Washingtonské univerzity a jeho výzkumu mozku, myšlenek jednoho z duchovních otců taoismu Čuang-c a pravidel náhodného rozdělení ve statistice. Prostě guláš. To vše s FuckUp kořením aneb vše je jinak! Kdo nedorazí, toho dorazíme!

Tomáš Studeník
Creative Director
|
Confidence Digital
  • -
Oběd / Networking
  • -
Workshop 1 - Jak vybrat mediální agenturu snadno a rychle

Výběr agentury je důležitý krok, který ovlivňuje, nakolik bude úspěšná (či neúspěšná) investice do mediální reklamy. Dobrá agentura může ušetřit spoustu peněz, a naopak. Jak ale takovou agenturu poznat? Jak napsat zadání pro výběrové řízení? Koho pozvat? Kolik času je potřeba na přípravu? Co vše má obsahovat smlouva a co by měla garantovat? To jsou jen některé otázky z těch, na které budeme společně na tomto workshopu odpovídat.

Hynek Cimoradský
Managing Partner
|
FLEMEDIA s.r.o.
  • -
Workshop 2 - Průvodce mediálním slovníkem

Každý, kdo alespoň občas vidí mediální plán, je konfrontován s více či méně srozumitelným jazykem plným zkratek a cizích slov. Můžeme je milovat nebo nenávidět, ale bez nich se neobejdeme. Pojďme se tedy na 75 minut ponořit do pestrého světa mediálních termínů a ukazatelů, poznat ty nepoznané, pochopit ty nepochopené a hlavně, porozumět tomu, co nám říkají, a jak je můžeme využít v náš prospěch.
 

Tomáš Hanzák
Senior analytik
|
Nielsen Admosphere, a.s.
  • -
Workshop 3 - Virtuální realita v marketingových kampaních

Jen hračka, nebo už realita??? Nasaďte si brýle (tentokrát ne ty růžové) a otestujte si v praxi, jaké formy 3D obsahu a 360° videí lze využít. Jaké jsou aktuální technologické možnosti, a jaké jsou náklady spojené s produkcí a hardwarem? Jaké výhody Vám správně zvolené využití může přinést? To vše a mnohem více na workshopu agentury s největší praxí v realizaci VR marketingových kampaní na českém trhu.

Michal Bubeníček
Creative Director
|
Etnetera Motion s.r.o.
  • -
Workshop 4 - Využijte sociální síť pro svůj brand

Víte o nutnosti komunikace na sociálních sítích v dnešní době, ale nevíte, jak na to? Zajímá vás, jak si u nás aktuálně vedou jednotlivé sociální sítě, a jaká jsou jejich specifika? Víte jak s vaším zákazníkem komunikovat na soc. síti? Poznáte, kdy jsou vaši zákazníci online a jak často s nimi máte mluvit? Umíte efektivně tvořit a podpořit obsah tak, aby se dostal k požadované cílovce? Znáte základní výhody a úskalí využívání influencerů?

Kateřina Judová
Head of Social Media
|
Omnicom Media Group s.r.o./FUSE
Petr Vaněk
Social Media Supervisor
|
Omnicom Media Group s.r.o./Resolution Media s.r.o.
  • -
coffee break - networking
  • -
Používáním tohoto webu souhlasíte s využíváním cookies na těchto stránkách. Více informací ZDE. Rozumím