Tato kampaň byla archivována.

Autor: Renata Unger

10 Years Anniversary

Průřezové kategorie - Nejlepší malá kampaň

Ročník: 13

Zadavatel: Pilot Frixion

Země: CZ



Značka oblíbených per Pilot Frixion oslavila v roce 2017 10. výročí a na oslavu se rozhodla vydat limitovanou edici per s unikátním designem. Launch této speciální edice byl podpořen mediální kampaní zaměřenou na děti a teenagery, tedy na ty, kteří nejvíce používají pera Pilot Frixion.

Nosnou myšlenkou kampaně byla soutěž, která zábavnou formou vybízela k engagementu potencionální uživatele a zákazníky. Celkem bylo představeno 30 videí, kde pera Pilot Frixion hrála hlavní roli.

Konverzní poměr 13% předčil naše i klientova očekávání.




Strategie

Desetieté výročí – 10 vtipných výzev, kde pero
Pilot Frixion hraje vždy hlavní roli.

Cíl



Děti a teenageři tráví hodně svého volného
času sledováním videí na internetu. Proto jsme se zaměřili na digitální prostředí a video content.



Cílem kampaně bylo navýšení prodejů per Pilot Frixion
a zvýšení povědomí o značce mezi školou povinnými dětmi, teenagery a jejich maminkami.



Využili jsme desetileté výročí značky ke
zviditelnění se a uvedení limitované edice per Pilot Frixion na trh zábavnou formou.




Realizace



Kampaň probíhala 1 měsíc, kdy každý den bylo na
speciální microsite nahráno 1 video.
10leté výročí si žádalo 10 výzev. Ke každé výzvě se vztahovala vždy 3 videa – 1.den vyhlášení výzvy, 2.den zvěřejnění prvních pokusů a 3.den vyhlášení výsledků. Výzvy plnil speciální tým a zajímavý hosté.

Pro příklad, první výzva se jmenovala Nožičkování: Kolik nožiček zvládne udělat s perem Pilot Frixion mistr světa v hackysacku?

Během výzvy soutěžící posílali své tipy, výherci se stali vždy 3 nejbližší tipy z každé země.



Kromě videí na microsite, byla kampaň
podpořena televizním spotem vybízejícím k účasti v soutěži, dále
propagace videí a bannerů na internetu a podpora v místě prodeje.

Výsledek

Neuvěřitelně
vysoká míra konverze 13%. 13% lidí, kteří shlédli výzvu, odeslalo svůj tip do
soutěže.



87 573
návštěv na webu



55 088
unikátních uživatelů



7.343
soutěžících



13 550 odpovědí



60 vítězů