Tato kampaň byla archivována.

Autor: Lenka Rusnáková

Relax se Slzou

Kategorie media & insight - Nejlepší využití influencera

Ročník: 13

Zadavatel: Relax drink

Země: CZ

IMAGE KAMPAŇ PRO OVOCNÉ DRINKY RELAX



Cílem
bylo posílit povědomí o značce Relax u mladé cílové skupiny (13–18 let) a
podpořit prodeje.



Kampaň
jsme postavili na výběru influencerů, které jsme zapojili do vytváření obsahu
pro sociální sítě a propojili jsme s nimi také produkt.



Do role
influencerů jsme vybrali Petra Lexu a Lukáše Bundila z populární skupiny Slza.



Vytvořili
jsme speciální edici drinků Relax se Slzou
, na jejíž etiketách se objevil
refrén písně Ani vody proud. Úkolem soutěžících bylo najít všech 6 částí
refrénu pod víčky drinku, poskládat ho a fotku sdílet na Instagramu.



Výherci
získali mobilní telefon nebo merch Slzy i Relaxu a také VIP lístky na tour Slzy
s účastí na soukromém koncertu.



Během
kampaně se prodalo 1,3 milionu drinků speciální edice Relax se Slzou.



Propagační
videa na YouTube vidělo 1 723 145 lidí.



Dosah
postů na FB a IG byl přes 1 milion
.







CASE STUDY:
https://s.friendlydigital.cz/anLVJxxq

Strategie

Spolupráci
s influencery jsme nechtěli postavit na obvyklém postupu, kdy značka zaplatí
celebritě peníze za několik fotek s produktem.



Náš plán
byl organicky zapojit influencery do vytváření kampaně,
využít jejich koncertní
tour a propojit s nimi také produkt – Relax drink.



A tak
vznikla speciální edice drinku Relax se Slzou. Kdo chtěl hrát o ceny, musel si
koupit minimálně 6 drinků (ve skutečnosti více), aby mohl sestavit text refrénu
písničky Ani vody proud z textů pod víčky.



Právě
mechanika soutěže ve spojení s oblíbeností skupiny Slza zajistila skvělé
prodeje.



 







Cíl

Jako
hlavní komunikační kanály jsme zvolili ty, které cílová skupina denně používá:
YouTube, Instagram a Facebook.



Krome atraktivních postů jsme se členy
Slzy připravili 3 propagační videa, která se objevila na YouTube, Facebooku a Instagramu Relaxu a Slzy.



Ke
komunikaci kampaně jsme využili etikety a víčka drinků Relax.
Kromě soutěžních
úryvků textu refrénu písně Ani vody proud jsme pod víčka umístili ještě dalších 30 tématických hlášek, které vymysleli členové Slzy.



A Relax
byl vidět také na 8 koncertech halové tour Slzy,
kde výherci naší soutěže navštívili soukromý "předkoncert" a ostatní návštěvníci si mohli zasoutěžit s fotostěnou nebo
měnit víčka z koupených drinků za merchandise.








Realizace

Jak jsme
si kampaň naplánovali, tak jsme ji také realizovali : )

Nápad s
intenzivním zapojením influencerů do kampaně se osvědčil a na mladou cílovou
skupinu zafungoval.



Kluci ze
Slzy kampaní žili a dali tím značce velkou přidanou hodnotu.








Výsledek

Kampani
se podařilo splnit dva hlavní cíle:




zvýšení povědomí o značce Relax

podpora prodeje



Během
kampaně se prodalo 1,3 milionu drinků speciální edice Relax se Slzou.

Do
soutěže se zapojilo 1462 lidí
, kteří poskládali refrén písně Ani vody proud z
textů pod víčky a fotku sdíleli na Instagramu.



Propagační
videa se Slzou zhlédlo 1,7 milionu lidí.



Slza
tour během 8 koncertů navštívilo 18 418 lidí,
kteří si na místě mohli zakoupit
Relax drinky a zapojit se do soutěží o merchandise.







CASE STUDY:
https://s.friendlydigital.cz/anLVJxxq