Tato kampaň byla archivována.

Autor: Friendly

TIGER CHALLENGES 2019

Kategorie media & insight - Nejlepší využití influencera

Ročník: 15

Zadavatel: Tiger energy drink

Země: CZ, SK

Pro značku
energy drinku Tiger jsme vytvořili celoroční kampaň postavenou na spolupráci s
vybranými influencery z Česka a Slovenska.
Nechtěli jsme využít ambasadory jen
jako známé tváře, které pasivně prezentují produkt. Naším plánem bylo
představit jejich příběhy a potom je aktivně zapojit do kampaně.
Ve spolupráci s
fanoušky jsme je postavili před výzvy, jakým ještě ve své kariéře nečelili. Tím
se měli stát příkladem pro cílovou skupinu Tigera a nositeli hlavního sdělení
kampaně: „Nezůstávej stát na místě a
troufej si v životě na nové výzvy. Tiger ti na to dá energii.“








Strategie

Cílem kampaně TIGER CHALLENGES
bylo zvýšit brand awareness značky Tiger na českém i slovenském trhu a podpořit
prodeje.








Cíl

Identifikovali jsme 8 českých a
slovenských influencerů
, kteří rezonují s vybranými segmenty cílové skupiny, a
kteří za sebou už teď mají zajímavou životní cestu. Nechtěli jsme
notoricky známé tváře, ale takové, jejichž příběh je zajímavý a inspirativní.



Jako hlavní komunikační kanály
jsme vybrali ty, které cílová skupina nejčastěji využívá: YouTube, Facebook, Instagram.



Obsahovým centrem kampaně se
stala microsite.



Tohle byli naši Tiger ambasadoři:



Attila Végh, MMA
bojovník
Jiří Tkadlčík,
nejsilnější muž světa ve střední váze
Josef Dostál, mistr
světa v jízdě na rychlostním kajaku
Majself, rapper
Berenika Kohoutová, herečka a zpěvačka
Dominika Mirgová,
zpěvačka a tanečnice
Ivan Lazarov, gamer a
komentátor
Damien Dante,
streamer a komentátor, rapper

V první sérii videí jsme
představili ambasadory a jejich životní příběh. Zároveň jsme vyzvali publikum
na sociálních sítích (YT, FB a IG), ať jim vymyslí tu příští
životní výzvu. A pokud možno takovou, která je pořádně prověří. Tím jsme
zapojili do akce publikum a díky jeho aktivitě zvyšovali organický zásah
kampaně.

YT playlist: Představení Tiger ambasadorů









Ze všech došlých nápadů si pak
každý ambasador vybral jednu výzvu a autora nápadu pozval k osobní účasti na
jejím plnění (soutěžní výhra).



V další sérii videí jsme ukázali
plnění jednotlivých výzev:



Attila Végh absolvoval lekci
baletu ve Slovenském národním divadle.
Jiří Tkadlčík vlastními silami
rozhýbal 42tunový jeřáb.
Majself si zarapoval s
cimbálovkou.
Josef Dostál za sebou na kajaku
táhl 25tunový parník.
Berenika Kohoutová si vyzkoušela
ostrý hasičský trénink.
Dominika Mirgová zvládla školu
smyku na závodním okruhu.
Ivan Lazarov zažil scénu z
CounterStriku naživo.
Damien Dante překonal strach z
výšek a skočil s padákem.

YT playlist: Plnění výzev







Zásah kampaně byl organicky
navýšen také díky tomu, že jsme pro komunikaci využili i sociální sítě
ambasadorů. Někteří z nich kampaní opravdu žili a komunikovali bohatě nad rámec
našich dohod. :)

Realizace

Ve spolupráci s videoprodukcí
Vrizzly jsme vytvořili 18 unikátních videí (16 videí a 2 sestřihy).



Po výběru vítězného nápadu na každou
výzvu jsme zkusili do plnění výzvy angažovat další zajímavé osobnosti z daného
oboru. Vznikla tak unikátní videa, ve kterých účinkuje např. Andrej Szabo – první sólista
Slovenského národního divadla jako trenér Attily Végha nebo Lumír Němec – specialista na boj
s terorismem jako vedoucí výcviku ve výzvě Ivana Lazarova. apod.



Myslíme si, že i díky tomu se nám
podařilo „prodat“ hlavní sdělení kampaně uvěřitelně.








Výsledek

Výsledky



Počet zhlédnutí videí na
YouTube: 11 315 053
Průměrná dokoukatelnost
videí: 25 %
Zásah videí na Facebooku a
Instagramu: 10 917 107
Počet výstupů ambasadorů v jejich
SM kanálech: 536
Zásah ambasadorských
výstupů: 10 110 291
Engagement ambasadorských
výstupů: 476 612 lajků a komentářů

Počet nápadů na výzvy od
fanoušků: 2 500 



Tiger se celý rok držel na předních
příčkách „sales volume“ na českém trhu.



A některé výzvy žily dál svým životem...



Remix Majselfovy písně, který v rámci plnění své výzvy natočil s
cimbálovkou, označovali někteří jeho fanoušci za lepší verzi, než je originál.
Song se dostal do rádií či živého vánočního vysílání slovenské televize.
Fanoušci v komentářích
spekulovali, jestli baletní trénink Attily
Végha
nepřispěl k jeho vítězství v „Zápase století“. :)