Tato kampaň byla archivována.

Autor: David Forman

Samsung - Zažijte olympijské hry jinak

Kategorie dle mediatypu - Nejlepší využití rádia

Ročník: 13

Zadavatel: Samsung

Země: CZ, SK

V rámci
kampaně Zažijte olympijské hry jinak Samsung Electronics využíval všechny
dostupné komunikační kanály. Rádio bylo
jedním z těch nejdůležitějších. V éteru slovenského Fun rádia se první olympijské teasingy rozezněly již
8. ledna 2018, tedy měsíc před zahájením Zimních olympijských her. Na české
Evropě 2 se kampaň rozeběhla o týden později.



Komunikace před olympiádou zahrnovala informace o brandu a špičkových
produktech nadnárodního partnera Zimních Olympijských her – společnosti Samsung. V průběhu
týdnů se zábavnou formou v obou rádiích soutěžilo o atraktivní produkty Samsung Galaxy Note8, Samsung Gear IconX, Samsung Gear 360 a  především o týdenní VIP pobyt na ZOH
v jihokorejském Pchjongjangu.



Po zahájení Zimních
olympijských her Samsung díky svým technologiím zprostředkoval jedinečné
zážitky přímo z místa konání největší sportovní události roku. Do Koreji
odjeli nejen vítezové VIP pobytů na ZOH, ale také populární moderátor
slovenského Fun rádia Sajfa. Originální a brandované příspěvky s českými
olympioniky, mezi nimiž kralovala zlatá Ester Ledecká, sdílela Evropa 2
z facebookového profilu Samsung v řádu několika minut na své sociální
sítě.














Strategie

Jak přiblížit
technologického leadera přes sportovní zážitky posluchačům v České a
Slovenské republice? Vyjímečným a zábavným obsahem podpořeným atraktivními
soutěžemi o špičkové technologické produkty a netradiční cenu v podobě VIP
pobytu na ZOH 2018 v Jižní Koreji.








Cíl

A především, jaký
jiný globální olympijský partner by měl přinést fanouškům lepší zážitek než
ten, v jehož domovské zemi se hry odehrávají?



Pomocí rádií dokáže
Samsung zprostředkovat Zimní Olympijské hry 2018 posluchačům netradiční a
interaktivní cestou, kdy se sami posluchači mohou aktivně zapojit do soutěží
před olympijádou a poté společně fandit českým nebo slovenským sportovcům při
olympijských kláních.



Samsung jako
partner olympijských her dokáže díky svým produktům zajistit jedinečný obsah
přímo z dění na olympisjkých hrách, který přitáhne pozornost posluchačů k olympijským hvězdám i značce a produktům umožňujícím jedinečné zážitky.








Realizace

Kampaň probíhala na
slovenském Fun rádiu od 8. ledna do konce ZOH 2018, tedy 25. ledna. Hlavním
heslem kampaně bylo „Zažij olympijské hry jinak“, kterému se vše podřídilo.
Soutěž o atraktivní produkty značky Samsung a pobyt na ZOH 2018 probíhala od 08.01.
do 29.01.2018 a byla rozdělena na několik částí. Poté se pozornost zaměřila na
komunikaci Samsungu jako partnera ZOH 2018 a obsah ze zimních sportovišť. Na
Evropě 2 se komunikace rozběhla 15.1. a jejím ústředním tématem byla také
soutěž o hodnoté produkty a pobyt na ZOH. V průběhu olympijských her
Evropa 2 sdílela originální příspěvky s olympijskými sportovci
z facebookové stránky Samsung na své sociální sítě.








Výsledek

Samsung se objevil
v éteru Evropy 2 během 27 moderátorských vstupů, 68 aktivačních anoncí, 75 Day partů, 5 soutěžních vstupů v
Ranní Show, 5 soutěžních vstupů v Odpolení Show, 5 Phonerů. Evropa 2
sdílela na svých facebookových stránkách obrandované Samsung příspěvky
s olympijskými sportovci. Jejím prostřednictvím se podařilo oslovit
dalších 800 000 lídí. Fun rádio promovalo produkty
Samsung a soutěž o VIP pobyt na Zimních olympijských hrách v rámci 10 BIP
BUP soutěžních slalomů, 45 info vstupů, 60 upoutávek na soutěž, 5 kvízů se Sajfou, 4
finále v Sajfašou, 46 moderátorských vstupů. Sledovanost živého vysílání finále soutěže o
VIP pobyt na Zimních olympijských hrách na facebookových stránkách Ja som Fun
Radio získala 6 500 zhlédnutí, 83 To se mi líbí, 43 komentářů a byla 7x sdílená.