Tato kampaň byla archivována.

Autor: Accenture Central Europe B.V

Be Yourself. Make a Difference.

Kategorie dle mediatypu - Nejlepší využití Out of Home

Ročník: 12

Zadavatel: Accenture

Země: CZ

Cílem náborové kampaně Be Yourself. Make a Difference. společnosti Accenture bylo
generování zanechaných kontaktů/CV. Po identifikaci velmi úzké cílové skupiny,
kterou tvořili studenti/absolventi MFF UK, FEL, FIT a VŠE jsme hledali nejlepší
způsob, jak potenciálním kandidátům doručit potřebné sdělení v pravý čas a
na správném místě. V bezprostřední blízkosti vybraných vysokých
škol/univerzit jsme vybrali CLV a rámečky B1. Zároveň bylo potřeba se odlišit a
naši cílovou skupinu zaujmout. Proto jsme zvolili motivy s rozšířenou
realitou
, které zároveň korespondovaly se studijním zaměřením potenciálních
kandidátů. Vybrané formáty byly dostatečné velké, aby zaujaly a člověk měl
možnost se u nich zastavit. Právě zastavení bylo potřeba k naskenování
vizuálu přes speciální aplikaci a k následnému spuštění rozšířené reality.
Přes aplikaci se uživatelé dostali na mikro stránku, kde mohli zanechat kontakt,
případně nahrát svoje CV. Jako další a podpůrné formáty byly zvoleny rámečky
v metru, a to na trasách vedoucích kolem vybraných vysokých
škol/univerzit. Kampaň zaznamenala vysokou míru interakce, 24 ploch
vygenerovalo více než 2200 zobrazení a meziročně se zvýšil počet zanechaných CV
o 29%.

Strategie

Možnost zanechání kontaktu/nahrání CV přímo
prostřednictvím OOH formátu.

Naprosto přesné cílení na úzce vybranou cílovou skupinu
(studenti MFF, FEL, FIT, VŠE) s jedinečným sdělením dle zaměření VŠ a
interaktivní komunikací. Díky rozšířené realitě vyvolat zájem a rychlou cestou
dosáhnout interakce s potenciálními adepty.

Cíl

Pro představení oborů nabízených pracovní příležitosti
jsme zvolili okamžité propojení OOH formátů s Online prostředím
prostřednictvím rozšířené reality
. Ta umožnila cílové skupině, kterou byly
potenciální kandidáti z řad studentů vybraných vysokých škol/univerzit
(MFF UK, VŠE, FIT, FEL), představit společnost a možnosti uplatnění
v rámci nabízených oborů zcela netradiční formou, již zmíněnou rozšířenou
realitou. Ta kandidáty vtáhla a umožnila jim okamžitě prozkoumat nabízené
možnosti a v případě zájmu přímo zanechat CV či si domluvit pracovní schůzku.



Jako nejvhodnější formáty pro použití tohoto motivu byly
zvoleny CLV a rámečky B1, které jsou dostatečné veliké, aby
zaujmuly a zároveň má člověk možnost se u nich zastavit. Tyto byly podpořeny
dalšími rámečky v metru na trasách vedoucích okolo výše zmíněných škol.

Realizace

Kampaň běžela v OOH na standardních formátech, proto
nebylo třeba žádné speciální produkce. Rozšířená realita byla zajištěna přes
aplikaci LARA, dostupnou pro obě nejrozšířenější platformy: Android a Apple.



Na CLV a rámečky B1 byly pečlivě vybrány vizuály tak, aby
korespondovaly se zaměřením vysoké školy/univerzity nacházející se
v jejich bezprostřední blízkosti.



Všechny tři vizuály s AR, které se objevily na 6 CLV
a na B1, vygenerovaly za dobu trvání kampaně 2255 shlédnutí, což představuje
více než 170 naskenování na jednu plochu.



Za celou dobu trvání kampaně jsme nezaznamenali my, ani
dodavatel AR řešení, žádný technický problém a kampaň tak doběhla bezchybně.

Výsledek

I přes minimální produkční náklady s využitím standardních
OOH formátů, dokázaly vhodně umístěné vizuály obohacené rozšířenou realitou
zaujmout a vygenerovat vysokou míru interakce – vygenerováno 2255 zobrazení.



Díky vhodnému cílení kampaně, umístění ploch, se nám
podařilo meziročně zvýšit počet zanechaných CV o 29%.