Tato kampaň byla archivována.

Autor: Metropole Zličín

Hoď se do gala

Průřezové kategorie - Nejlepší malá kampaň

Ročník: 12

Zadavatel: Metropole Zličín

Země: CZ

Tváří nákupního centra Metropole Zličín se stala modelka
Andrea Verešová. Klient potřeboval kreativní kampaní podpořit letní výprodeje.
Rozhodli jsme se proto vytvořit soutěž, která by propagovala výprodeje, a navíc
zákazníky vtáhla do hry o ceny za více než 30 tisíc korun. Vznikla, proto
online soutěž Hoď se do gala, která probíhala na microsite www.hodsedogala.cz. K propagaci jsme
využili sociální sítě, outdoorové plochy v nákupním centru a podporu
známých osobností Andrey Verešové, stylisty Honzy Pokorného, komické trojce
holek 3v1 (Veronika Arichtěva, Nikol Štíbrová a Martina Pártlová). Finále soutěže pak probíhalo přímo v nákupním centru za účasti médií a VIP zpráv TV Prima. 








Strategie

Známé tváře, populární bloggerky a jednoduchá microsite. To
vše se stalo základem úspěšné soutěže nazvané Hoď se do gala. Soutěž, která
probíhala jeden měsíc v online prostředí, se ve svém finále přesunula přímo
do Metropole Zličín, kde měly 2 finalistky 30 minut na to, se obléct co
nejefektivněji dle tématu, které se dozvěděly těsně před začátkem. Díky
obrovskému virálnímu šíření, jsme kreativním způsobem upozornili na letní
výprodeje. Zároveň jsme získali nové fanoušky na sociální sítě a z Metropoli
Zličín jsme během jednoho měsíce vytvořili kreativní a zábavný love brand.  








Cíl

Facebook a Instagram kampaň jsou nejefektivnější
kanály, jak doručit správné cílové skupině danou informaci. Zapojení známých
osobností (Andrea Verešova, 3v1) nám zajistilo za velmi krátkou dobu obrovské
virální šíření bez dalších nákladů. Lidé se aktivně zapojovali do soutěže tím,
že na microsite www.hodsedogala.cz,
která obsahovala jednoduchý formulář nahráli fotografii v outfitu, ve
kterém se cítí nejlépe. Po vybrání dvou finalistů jsme finále soutěže přenesli
přímo do NC Metropole Zličín, abychom prostřednictvím eventu širokou veřejnost
více nalákaly na letní výprodeje. Na akci byly pozvány jak známé osobnosti, tak
také média, která nám zajistila medializaci celého projektu a tím jsme ještě
více docílili upevnění pozice NC jako love brandu a oblíbeného nákupního centa.








Realizace

Vytvořili jsme jednoduchou miscosite, natočili propagační
videa s 3v1, vytvořili upoutávková videa a Andreou Verešovou a stylistou
Honzou Pokorným. Nasadili jsme bannerovou kampaň na Facebook, vytvořili komunikační plán na
sociální sítě Metropole Zličín i známých osobností. Vytvořili jednoduché call
to action – pošlete nám fotografii outfitu, ve kterém se cítíte nejlépe.
Vybrali 2 finalisty a uspořádali velký event přimo v Metropoli Zličín.
Cílem celé akce bylo upozornit zajímavou a hravou formou na letní výprodeje a
podpořit tak nákupy v centru.








Výsledek

Na Faebooku jsme za jeden měsíc dosáhli těchto výsledků:
713542 impresí, 4314 kliků na odkaz, dosah 78 314 a CTR 0,60%. Ve výsledku byla
FB kampaň v kombinaci se soutěží velmi úspěšná. Virální video od trojice
Štíbrová, Arichteva a Pártlová zhlédlo téměř 300 000 lidí bez jakékoliv finanční
podpory. Soutěž, kam se přihlásilo více než 130 lidí, vyvrcholila 29. 6. přímo
v Metropoli Zličín za přítomnosti známých osobností a médií.