Tato kampaň byla archivována.

Autor: Tipsport.net

Tipsport Malta cup

Průřezové kategorie - Nejlepší velká kampaň

Ročník: 16

Zadavatel: Tipsport

Země: CZ, SK

Půjde v době globálního lockdownu uspořádat mezinárodní fotbalový turnaj a za přispění médií ukázat, že to opravdu jde a že jako společnost pohybující se
ve sportovním prostředí stojíme i v tak složité době za sportovci. Zkusili jsme to. Tipsport 3.
rokem pořádá v lednu pro ligové kluby turnaj na Maltě. Právě tam jsme vzali s sebou novináře, aby měli možnost rovněž normálně fungovat, a aby sami dali vědět veřejnosti, jak je i v covid době možné uspořádat sportovní soustředění a zároveň letos jediný fotbalový zimní turnaj v Evropě.







Strategie

Pro sázkovou společnost Tipsport,
specializující se na sportovní kurzové sázky, i pro ostrov Malta a jeho vládní
představitele, zástupce fotbalového svazu a turistiky, je turnaj maximálně
efektivním nástrojem PR a media relations.



Cíle Tipsportu:



Maximální medializace akce a
Tipsportu.



Posílit značku Tipsport ve
fotbalové komunitě.



Zdůraznit klíčovou roli Tipsportu
v podpoře sportovců a klubů v ekonomicky složitých časech.



Posunovat značku na mezinárodní
scénu.



Intenzivní media relations –
posílit vztahy s klíčovými médii.



Cíle maltských partnerů:



Představit Maltu jako bezpečnou,
rychle dostupnou, skvělou zimní turistickou destinaci pro sport i
dovolenou.








Cíl

Při přípravě programu pro novináře i pro týmy jsme se v
maximální míře snažili zohlednit zájmy všech stran: touhu fotbalových klubů po
zimní přípravě na světové úrovni v teple, široký přístup k hráčům i trenérům
pro média, představení Malty jako zimní sportovní i turistické destinace
prostřednictvím zúčastněných novinářů. A pochopitelně zájem Tipsportu na
propagaci značky, navázání silných vazeb s nejvýznamnějšími médii v ČR a SR.
Těmto kritériím jsme event přizpůsobovali v každé fázi jeho přípravy a
realizace.








Realizace



Dvacítka novinářů z České republiky a Slovenska využívala velmi
nadstandardních možností přístupu k týmům a cestování po Maltě.



 

Redakce vyslaly své reportéry a
štáby na celý týden do zahraničí. Aby se jim vyplatil, přímo po nich vyžadovaly
výstupy každý den.



Od počátku jsme si uvědomovali,
že neděláme jen „fotbalový turnaj“, ale jeho prostřednictvím vytváříme propojujeme
zájmy komerčního a veřejného sektoru, sportu a turistiky způsobem, jakým to
ještě nikdo nedělal. 








Výsledek

 Tipsport Malta Cup:

Výstupy ve sportovních zprávách celostátních televizí v Česku i na Slovensku: TV Nova, TV Prima
a CNN Prim News, ČT, RTVS, Markíze, TA3



TV Nova a TV Tipsport živě přenášely
všechny zápasy.


Zpravodajství na rádiu Impuls

Deníky VLM - jejich reportér byl na místě a dokonce ve svých
vydáních věnovaly turnajovému dění celostrany)

MfDnes, Lidové noviny,
deníku Sport, Aktuálně.cz, Hattricku. 



250 unikátních původních výstupů jen
v CZ médiích, další desítky na Slovensku, na Maltě (pravidelné zpravodajství v
The Independent a Times of Malta) a v Rakousku.



Vysoce efektivní media relations se
zúčastněnými novináři.



Sociální sítě, klubová média, web
turnaje.




0 nakažených.