Autor: OMD Czech a.s. & FUSE interní kooperace
Bellinda – Cool&Sneakers style
Kategorie media & insight - Nejlepší využití influencera
Ročník: 14
Zadavatel: Bellinda
Země: CZ
INSIGHT: Mladé slečny a dámy nosí nerady tenisky přímo na silonkách. Bellinda proto přišla s novým produktem – silonky, které mají integrované bavlněné ponožky. Zákaznice si tak mohou rovnou nasadit tenisky na "silonky" a bez problémů jimi doladit svůj outfit.
IDEAS: Propojení inovativního produktu se zpěvačkou a influencerkou Monikou Bagárovou, která je známá svou láskou k trendy teniskám. Spojení Moniky a produktu tak bylo zcela přirozené a nenucené. Dalším rozhodujícím prvkem byla i Moničina fanouškovská základna, která je identická s definovanou cílovou skupinou nového produktu.
RESULTS: Unikátní propojení nového produktu a české influencerky – hudební videoklip, ve kterém byl představen produkt v rámci product placement. Toto video jsme využili také k podpoře kampaně v online videoformátech – zejména na Youtube, abychom vytvořili awareness a vybudovali image značky mezi mladou cílovou skupinou, na kterou Bellinda doposud necílila.
Na tento case jsme velmi pyšní. Jako první v České republice jsme přišli s nápadem takto kreativně integrovat influencera do kampaně.
Strategie
Cílem kampaně a největší výzvou byl zásah zcela nové cílové skupiny, kterou doposud Bellinda neoslovovala. Právě proto jsme museli při implementaci nového produktu zvolit odlišnou komunikační strategii. Namísto dospělých žen jsme cílili především na mladé dívky.
Cíl
Pro kampaň jsme zvolili unikátní koncept – nový produkt jsme představili v hudebním videoklipu české zpěvačky a influencerky Moniky Bagárové. Moniku jsme zvolili ze dvou důvodů – kvůli jejímu zasáhu na cílovou skupinu, kterou jsme si definovali pro nový produkt, a také pro její zálibu v kombinování outfitů s trendy teniskami.
Realizace
Vytvořili jsme hudbení videoklip ve spolupráci s Monikou Bagárovou, do kterého jsme zařadili nové silonky jako product placement. Toto video jsme použili také k podpoře kampaně v online videoformátech – zejména na Youtube, abychom vytvořili awareness a vybudovali image značky mezi mladými lidmi.
Monika produkt představila v rozhovoru pro TV Óčko a spolu s dalšími influencerkami také na Instagramu.
Výsledek
Kampaň dosáhla výborných výsledků v nárůstu prodejů na ehopu:
40% nárůst v počtu návštěv eshopu
36% nárůst objednávek
41% nárůst obratu
V 72 % případů bylo video dokoukané až do konce (=full view rate).