Autor: Plzeňský Prazdroj, BigMedia, Publicis Groupe
Venkovní hokejová kampaň k MS v hokeji
Kategorie dle mediatypu - Nejlepší využití Out of Home
Zadavatel: Plzeňský Prazdroj
Země: CZ
PILSNER URQUELL je HLAVNÍ PARTNER ČESKÉHO HOKEJE. Sdělení, které perfektně vynikne a zafunguje na prémiových venkovních plochách. V dějišti hokejového mistrovství v Praze a Ostravě jsme proto připravili velkou venkovní hokejovou kampaň, která po celý květen tímto sdělením oslovovala fanoušky českého hokeje. Kampaň, která propojila tu nejlepší tradiční venkovní reklamu s tou nejmodernější digitální venkovní komunikací. - Nepřehlédnutelné DOUBLE BIGBOARDY včetně 2D nástaveb lahve piva- BIGBOARDY s podsvícenou nástavbou, která vytvořila kolem lahve Pilsneru světelnou auru- Nejmodernější DIGITÁLNÍ CLV V METRU, které zobrazovaly LIVE přenos každého zápasu českého týmu a poprvé v ČR i včetně dynamického pozápasového zhodnocení- Na míru připravený a poprvé zrealizovaný BRANDING U ESKALÁTORŮ ve stanici Českomoravská přímo u arény, který zde fungoval jako vstupní brána na šampionátFanoušci mohli komunikaci potkat na všech zmíněných plochách a také na speciálních instalacích přímo u arény. Tato venkovní komunikace tak jen za jeden měsíc oslovila 60 % populace ve věku 18–59 let žijící v Praze a Ostravě a přispěla k vnímání značky Pilsner Urquell jako sponzora MS 91 % fanoušků.
Strategie
Pilsner Urquell je HLAVNÍ PARTNER ČESKÉHO HOKEJE. Sdělení, které bylo hlavním motivem každého našeho venkovního vizuálu. Abychom s ním oslovili co nejvíce fanoušků, zvolili jsme jako základ venkovní kampaně prémiové plochy na nejvytíženějších komunikacích v Praze a Ostravě a plochy v blízkosti dění šampionátu.
Abychom ještě více vybočili z řady a maximálně upoutali pozornost, doplnili jsme double bigboardy a bigboardy i o kreativní 2D nástavby včetně podsvícení, které kolem lahve Pilsneru vytvořilo světelnou auru.
S cílem oslovit fanoušky všude tam, kde se během mistrovství pohybovali, doplnili jsme tyto plochy i o komunikaci v metru a speciální instalace u arény, které vedly až do naší fan zóny.
Ve stanici Českomoravská jsme navíc poprvé v historii a na míru této kampani obrandovali stěny u eskalátorů a vytvořili vstupní bránu na šampionát, skrze kterou musel projít každý fanoušek, který sem přijel metrem.
Pomocí technologických možností digitálních CLV v metru jsme spolu s tím chtěli i cestujícím v metru maximálně zprostředkovat hokejovou atmosféru, i pokud nemohli být zrovna u televize nebo na stadionu. Real-time jsme tak na digitálních CLV promítali aktuální výsledky probíhajícího zápasu, LIVE reagovali na vstřelený góóóól českého týmu a ihned po zápase, podle finálního výsledku, dynamicky nasadili vhodný spot, který již obsahoval konečný stav i vtipné zhodnocení utkání.
A jaké slogany jsme dynamicky nasadili?
- Finsko jsme porazili 1:0, a tak S FINY JSME SE ZAPOTILI, ALE JE TO TAM
- Norsko jsme porazili, protože NAŠE HVĚZDNÁ SESTAVA PROTI NORŮM ZAZÁŘILA
- Se Švýcarskem jsme prohráli, protože ŠVÝCARSKÝ TÝM ŠLAPAL JAKO HODINKY
- Ale DÁNOVÉ DØSTALI NANDÁNØ
- Proti Rakousku jsme předvedli PARÁDNÍ ČESKÝ KONCERT
- Po výhře 4:1 se NAD BRITÁNÍÍ STAHOVALA MRAČNA
- Po prohře s Kanadou JSME RADŠI OTOČILI LIST
- 1:0 nad USA? HELLO SEMIFINÁLE
- Po výhře nad Švédskem nás vítal FINÁLSSON
- Pasta a basta! Po výhře jsme mohli říct DĚKUJEME! ZLATU SE ZLATEM TO SLUŠÍ
Cíl
Hlavním cílem této venkovní kampaně bylo vybudovat maximální povědomí o tom, že je Pilsner Urquell HLAVNÍM PARTNEREM ČESKÉHO HOKEJE.
Proto jsme zvolili dobře viditelné a prémiové OOH plochy na místech s vysokým zásahem a plochy v blízkosti samotného dění šampionátu. Pomocí technologických možností a flexibility digitálních CLV v metru jsme spolu s tím chtěli i cestujícím v metru maximálně zprostředkovat hokejovou atmosféru, i pokud nemohli být zrovna u televize nebo na stadionu
Realizace
V naší kampani jsme propojili tu nejlepší tradiční OOH reklamu s tou nejmodernější digitální venkovní komunikací.
Spojení, díky kterému jsme naším sdělením oslovili spotřebitele všude tam, kde se během šampionátu pohybovali od jejich příjezdu do města až po výstup u arény. Na nejvytíženějších komunikacích v Praze a Ostravě jsme po celý květen zasáhli jak obyvatele daných měst, tak i fanoušky přijíždějící na utkání. Digitální CLV v metru nám pomohly díky real-time a dynamické komunikaci vtáhnout do hry nejen fanoušky jedoucí do arény, ale i ty, kteří nemohli být zrovna na stadionu nebo u TV. Brandingem na Českomoravské jsme vytvořili nepřehlédnutelnou a dlouhou vstupní bránu na šampionát. To vše jsme pak přímo v místě u arény doplnili i o speciální instalace a naši fan zónu.
Výsledek
Pilsner Urquell je HLAVNÍ PARTNER ČESKÉHO HOKEJE. Sdělení, které podle nástroje BigPlan, který umožňuje získat data o výkonu OOH kampaní, spatřilo na 25 plochách 60 % populace ve věku 18–59 let žijící v Praze a Ostravě. Pilsner Urquell se tak i díky této venkovní komunikaci zařadil podle výzkumu Brandy na MS v hokeji 2024 mezi TOP 3 značky, které komunikovaly během šampionátu. Dokonce 91 % fanoušků si Pilsner Urquell spojuje se sponzorstvím mistrovství a 88 % všech dotazovaných uvedlo, že se Pilsner Urquell k mistrovství světa v hokeji hodí.
Pilsner Urquell tak díky propojení té nejlepší tradiční venkovní reklamy s nejmodernější digitální a real-time OOH komunikací vybudoval silné povědomí o tom, že Pilsner Urquell je HLAVNÍM PARTNEREM ČESKÉHO HOKEJE.