Tato kampaň byla archivována.

Autor: PHD a.s. a Concept One

Bohemia - #VJEDNOMDRESU chutná líp

Kategorie media & insight - Nejlepší využití engagementu

Ročník: 14

Zadavatel: Bohemia

Země: CZ

Bohemia se v září 2018 stala partnerem Českého hokeje –
nejvyšší české ligové soutěže a národního týmu současně.



Aby se Bohemia zapsala do povědomí lidí v souvislosti
s českým oblíbeným sportem, vsadila na komunikaci #VJEDNOMDRESU.



Ta přímočaře sdělovala, co mají Bohemia a hokej společné: oboje si
nejlépe vychutnáš, když to s někým sdílíš.



Toto sdělení ztělesňoval trojdres – dres pro tři lidi, který doslova
spojoval fanoušky a nechával je zažít, že v partě jsou hokej i chipsy
větší zábava.



V trojdresu se na ochozech stadionů např. střílelo na bránu,
soutěžilo u fotostěny a během přestávek i na ledě.



Komunikace vyvrcholila při MSLH na Slovensku, kde si fanoušci
zkoušeli být #VJEDNOMDRESU.



Další komunikace probíhala formou sponzoringů v TV při utkáních
národního týmu a na sociálních sítích, kde jsme využili influencery a hráče
reprezentace. V průběhu MSLH jsme komunikaci doplnili o TV spoty, online video
a OOH reklamu na nádražích.



Market share vzrostl o 5,2 p.b., sales value a sales volume shodně o
36 %.



Balení se prodalo o 29 % více!



Komunikací jsme celkem zasáhli 6,8 milionu lidí.



Přímo se značkou interagovalo 100 tisíc lidí.



A to nejlepší - 30 000 lidí obléklo trojdres!








Strategie

Dlouhodobým
cílem je propojit značku Bohemia s Českým hokejovým světem.



Cílem
kampaně bylo, aby si po skončení MSLH 2019, co nejvíce lidí spojilo Bohemia s
Českým hokejem.



Tímto
spojením chce Bohemia zvýšit market share a navýšit prodeje.

Cíl

S hokejem se spojuje hodně značek. Aby mezi nimi Bohemia
nezapadla, stala se partnerem Českého hokeje, což v sobě zahrnuje
partnerství s nejvyšší českou ligovou soutěží (Extraligou) a národním
týmem. Bohemia se tak objevovala u veškerého vrcholového hokejového dění. Tam
kde byl hokej, tam byla Bohemia.



Kromě mediální kampaně, se Bohemia do povědomí lidí ve spojitosti
s hokejem dostala i formou osobního kontaktu v místě hokejových dění.
Během extraligových a reprezentačních utkání probíhaly aktivace #VJEDNOMDRESU.
Během nich si fanoušci na vlastní kůži zkoušeli, že v partě je mnohem
větší zábava. Že #VJEDNOMDRESU chutná líp. Brambůrky i hokej.



Aktivace měly přesah i na sociálních sítích, na kterých se
uveřejňoval zábavný obsah z nich (fanoušky v trojdresu při různých
aktivitách na ochozech stadionů i přímo na ledové ploše).



Komunikaci na sociální sítích podpořilo i celkem 6 hráčů národního
týmu a influenceři, čímž jsme zasáhli širokou hokejovou cílovou skupinu.



Na sociálních sítích se objevoval i obsah reagující na aktuální
hokejové dění a především real time reakce na vývoj utkání českého národního
týmu během mistrovství světa na Slovensku.



I tam, v Bratislavě, se fanouškům Bohemia připomněla svojí
přítomností. Měla tam promo týmy zajišťující vizibilitu brandu a interakci
s fanoušky.



V průběhu MSLH na Slovensku jsme komunikaci doplnili o TV spoty,
online video a OOH reklamu na nádražích a především sponzorské vzkazy vysílané
při přenosech zápasů národního týmu.



Vztah Bohemia & hokej jsme tak neustále připomínali různými
média typy pro různé hokejové fanoušky. Jak pro ty skalní, tak i pro ty
příležitostné.

Realizace

Na stadionech fanoušci s Bohemia osobně interagovali. Zkoušeli
si být doslova #VJEDNOMDRESU. Konkrétně v trojdresu plnili různé úkoly jako
střílení gólů velkou hokejkou, sbírání packů na čas, soutěžení u fotostěny i
přímo na ledové ploše.



Vysoutěžit si mohli setkání s trenéry a hráči po utkání. Čímž
jim Bohemia poskytla zážitek spojený s hokejem.



Kromě toho celý stadion spojoval síly, aby během přestávkové soutěže
každý získal balení Bohemia vystřelené z děl.



Na sociálních sítích se objevovaly zábavné záběry těchto aktivit.
Dalším obsahem byla i videa s hráči národního týmu, kteří #VJEDNOMDRESU
znázorňovali, že společně jde a chutná vše lépe. Dále ji podpořili influenceři
ve spolupráci s osobnostmi jako Ondřej Pavelec nebo Mirai.

Výsledek

Z průzkumu
po kampani vyplynulo, že si Bohemia s českým hokejem spojovalo 41%
respondentů.



Se značkou interagovalo 100 tisíc lidí.

30 000 lidí obléklo trojdres.



Market
share vzrostl o 5,2 p.b.



36%
nárůst sales value.



36%
nárůst sales volume.



Balení se prodalo o 29 % více.



Komunikací
jsme celkem zasáhli 6,8 milionu lidí.



Počet
followerů na Instagramu vzrostl o 400 %.