Tato kampaň byla archivována.

Autor: Tipsport.net

Tipsport Malta cup

Průřezové kategorie - Nejodvážnější počin

Ročník: 16

Zadavatel: Tipsport

Země: CZ, SK

Pokusili jsme se v době
globálního lockdownu o nemožné: uspořádat bezpečný mezinárodní fotbalový turnaj
a s pomocí médií ukázat, že to opravdu jde a že jako společnost pohybující se
ve sportovním prostředí stojíme i v tak složité době za sportovci. Tipsport 3.
rokem pořádá v lednu pro ligové kluby turnaj na Maltě, který týmům slouží jako
příprava. Nedílnou součástí akce jsou novináři z největších CZ a SK médií.
Tipsport Malta Cup se letos stal jediným fotbalovým zimním turnajem v Evropě.








Strategie

Pro sázkovou společnost Tipsport,
specializující se na sportovní kurzové sázky, i pro ostrov Malta a jeho vládní
představitele, zástupce fotbalového svazu a turistiky, je turnaj maximálně
efektivním nástrojem PR a media relations.



Cíle Tipsportu:



Maximální medializace akce a
Tipsportu.



Posílit značku Tipsport ve
fotbalové komunitě.



Zdůraznit klíčovou roli Tipsportu
v podpoře sportovců a klubů v ekonomicky složitých časech.



Posunovat značku na mezinárodní
scénu.



Intenzivní media relations –
posílit vztahy s klíčovými médii.



Cíle maltských partnerů:



Představit Maltu jako bezpečnou,
rychle dostupnou, skvělou zimní turistickou destinaci pro sport i
dovolenou.








Cíl

Turnaj na Maltě je sám o sobě
unikátní. Nikdo v ČR nic podobného nepořádá. 3. ročník byl navíc obrovskou
výzvou: dodržet opatření platná jak v zemích zúčastněných klubů, tak na Maltě.
2 letecké speciály, hotel „na samotě“, v němž měl každý klub vlastní patro,
oddělená místní přeprava i tréninkové plochy, pravidelné testování – to jsou
jen některá z přijatých opatření. A dvacítka novinářů, kteří využívali velmi
nadstandardních možností přístupu k týmům a cestování po Maltě.








Realizace

Od počátku jsme si uvědomovali,
že neděláme jen „fotbalový turnaj“, ale jeho prostřednictvím vytváříme propojujeme
zájmy komerčního a veřejného sektoru, sportu a turistiky způsobem, jakým to
ještě nikdo nedělal. Při přípravě programu pro novináře i pro týmy jsme se v
maximální míře snažili zohlednit zájmy všech stran: touhu fotbalových klubů po
zimní přípravě na světové úrovni v teple, široký přístup k hráčům i trenérům
pro média, představení Malty jako zimní sportovní i turistické destinace
prostřednictvím zúčastněných novinářů. A pochopitelně zájem Tipsportu na
propagaci značky, navázání silných vazeb s nejvýznamnějšími médii v ČR a SR.
Těmto kritériím jsme event přizpůsobovali v každé fázi jeho přípravy a
realizace.








Výsledek

Redakce vyslaly své reportéry a
štáby na celý týden do zahraničí. Aby se jim vyplatil, přímo po nich vyžadovaly
výstupy každý den. Tipsport Malta Cup tak v lednu – kdy se navíc žádný
jiný fotbal prakticky nehraje – opanoval sportovní zprávy na TV Nova, TV Prima
a CNN Prim News, ČT, RTVS, Markíze, TA3, Impulsu, Deníku (ten dokonce ve svých
vydáních věnoval turnajovému dění celostrany) ,MfDnes, Lidových novinách,
deníku Sport, Aktuálně.cz, Hattricku. TV Nova a TV Tipsport živě přenášely
všechny zápasy.



Sociální sítě, klubová média, web
turnaje.



250 unikátních původních výstupů jen
v CZ médiích, další desítky na Slovensku, na Maltě (pravidelné zpravodajství v
The Independent a Times of Malta) a v Rakousku.



Vysoce efektivní media relations se
zúčastněnými novináři.



0 nakažených.