Autor: Johnnie Walker
JOHNNIE WALKER - Digitální outdoor konkuruje on-line kampaním…
Kategorie dle mediatypu - Nejlepší využití Out of Home
Ročník: 12
Zadavatel: JOHNNIE WALKER
Země: CZ
Ukažme
Praze, jak hraví, aktuální a interaktivní umíme být! Na jedné z nejvíce vytížených pražských tepen,
jsme využili unikátní technologické řešení Minute Screen, které umožňuje
klientům (nebo jejich kreativním agenturám) dostat outdoor reklamu zcela pod
svoji kontrolu - teď hned! bez cizí pomoci! Mohou sami na obrazovce zobrazit
zcela aktuální obsah, který se týkal konkrétních dnů, aktuálního počasí a mezinárodně významných událostí.
Strategie
Často
slýcháme, že možnosti digitálních technologií v outdooru jsou obrovské… Proč
ale komunikace na digitálních obrazovkách v 99% času vypadá tak, že digitální
obrazovka zobrazuje zcela identický obsah jako tištěné billboardy a bigboardy?
Odlišení od klasických (ne-digitálních) ploch je často pouze v animovaných
textech a/nebo v obrázkové slideshow … Pokud se spokojíme s tímto přístupem,
nemají digitální obrazovky šanci ve srovnání s on-line reklamou, která je
aktuální, klient jí může v reálném čase měnit a reagovat tak na současné
události…
Moment,
ale to přeci dokážeme také a možná ještě lépe!
Ukažme
Praze, jak hraví, aktuální a interaktivní umíme být! Na jedné z nejvíce vytížených pražských tepen,
jsme využili unikátní technologické řešení Minute Screen, které umožňuje
klientům (nebo jejich kreativním agenturám) dostat outdoor reklamu zcela pod
svoji kontrolu - teď hned! bez cizí pomoci! mohou sami na obrazovce zobrazit
zcela aktuální obsah!
Cíl
Letošní
kampaň Johnnie Walker neskončila v digitálu ale poprvé využila digitální
outdoor. Díky technologii umožňující klientovi mít kampaň 100% času zcela pod
kontrolou. Klient mohl měnit obsah jak často chtěl, kdy chtěl a v reálném čase!
To vše za podmínek využití stávající technologie, chytrého software a za zlomek
ceny ve srovnání s podobnými tailor-made řešeními, které využívají přenosné
obrazovky, pronájem hardware a školeného IT profesionála…
Realizace
K realizaci
kampaně jsme vybrali plochu na Nuselském mostě se zásahem 76 000 projíždějících
vozidel denně. Vysoká frekvence zobrazení a aktuální obsah neponechal kampaň
Johnieho Walkera bez povšimnutí. Každodenní aktuální obsah, sdělení, která se
týkala konkrétních dnů, aktuálního počasí a mezinárodně významných událostí
komunikovala značku moderním způsobem, který budil pozornost.
Výsledek
Přes
2 000 000 motoristů projelo za dobu kampaně před digitální obrazovkou. Před
bouřkou značka vtipně reagovala na počasí, upozornila na den otců i na extrémní
teploty horkého pražského léta… Je skvělé, že jediným omezením kapaně byla jen
pouze kreativita tvůrců!
ch u)�8��