Tato kampaň byla archivována.

Autor: Johnnie Walker

JOHNNIE WALKER - Digitální outdoor konkuruje on-line kampaním…

Kategorie dle mediatypu - Nejlepší využití Out of Home

Ročník: 12

Zadavatel: JOHNNIE WALKER

Země: CZ

Ukažme
Praze, jak hraví, aktuální a interaktivní umíme být! Na jedné z nejvíce vytížených pražských tepen,
jsme využili unikátní technologické řešení Minute Screen, které umožňuje
klientům (nebo jejich kreativním agenturám) dostat outdoor reklamu zcela pod
svoji kontrolu - teď hned! bez cizí pomoci! Mohou sami na obrazovce zobrazit
zcela aktuální obsah, který se týkal konkrétních dnů, aktuálního počasí a mezinárodně významných událostí.








Strategie

Často
slýcháme, že možnosti digitálních technologií v outdooru jsou obrovské… Proč
ale komunikace na digitálních obrazovkách v 99% času vypadá tak, že digitální
obrazovka zobrazuje zcela identický obsah jako tištěné billboardy a bigboardy?
Odlišení od klasických (ne-digitálních) ploch je často pouze v animovaných
textech a/nebo v obrázkové slideshow … Pokud se spokojíme s tímto přístupem,
nemají digitální obrazovky šanci ve srovnání s on-line reklamou, která je
aktuální, klient jí může v reálném čase měnit a reagovat tak na současné
události…



Moment,
ale to přeci dokážeme také a možná ještě lépe!



Ukažme
Praze, jak hraví, aktuální a interaktivní umíme být! Na jedné z nejvíce vytížených pražských tepen,
jsme využili unikátní technologické řešení Minute Screen, které umožňuje
klientům (nebo jejich kreativním agenturám) dostat outdoor reklamu zcela pod
svoji kontrolu - teď hned! bez cizí pomoci! mohou sami na obrazovce zobrazit
zcela aktuální obsah!








Cíl

Letošní
kampaň Johnnie Walker neskončila v digitálu ale poprvé využila digitální
outdoor. Díky technologii umožňující klientovi mít kampaň 100% času zcela pod
kontrolou. Klient mohl měnit obsah jak často chtěl, kdy chtěl a v reálném čase!
To vše za podmínek využití stávající technologie, chytrého software a za zlomek
ceny ve srovnání s podobnými tailor-made řešeními, které využívají přenosné
obrazovky, pronájem hardware a školeného IT profesionála…


Realizace

K realizaci
kampaně jsme vybrali plochu na Nuselském mostě se zásahem 76 000 projíždějících
vozidel denně. Vysoká frekvence zobrazení a aktuální obsah neponechal kampaň
Johnieho Walkera bez povšimnutí. Každodenní aktuální obsah, sdělení, která se
týkala konkrétních dnů, aktuálního počasí a mezinárodně významných událostí
komunikovala značku moderním způsobem, který budil pozornost.


Výsledek

Přes
2 000 000 motoristů projelo za dobu kampaně před digitální obrazovkou. Před
bouřkou značka vtipně reagovala na počasí, upozornila na den otců i na extrémní
teploty horkého pražského léta… Je skvělé, že jediným omezením kapaně byla jen
pouze kreativita tvůrců!







ch u)�8��