Tato kampaň byla archivována.

Autor: Lenka Rákosníková

Něco na těch nerdech je

Průřezové kategorie - Nejlepší malá kampaň

Ročník: 12

Zadavatel: AXE

Země: CZ, SK

Pro nový produkt AXE YOU s podtitulem You got something jsme vytvořili kampaň, která měla říct jediné - každý má něco v sobě. Nicméně doručit toto sdělení cílové skupině ve věku 13-20 let, která má o sobě často nízké mínění, byla výzva. Proto jsme využili jazyk, který používají, místo, kde tráví nejvíce času, a také osobnost, které důvěřují - youtubera Goga, který to ukázal na těch, na kterých by jste to čekali nejméně. Na šachistovi, rybářovi a modelářovi. 


Strategie

I lidé s opravdu specifickými koníčky mají něco v sobě. A že jejich znalosti a zručnosti, které většinou společnost nechápe, lze obrátit v jejich absolutní výhru.

Cíl

Kreativní myšlenkou jsme z lidí, u kterých by to všichni nejméně čekali, udělali hvězdy. A to prostřednictvím osobnosti, kterou cílová skupina sleduje a které věří. Naším hrdinou se stal youtuber Gogo, naším místem se stal internet a naším hlasem se stal tón, který cílovou skupinu baví. 

Realizace

Kampaň jsme odstartovali teasing videem, kde Gogo zprostředkoval divákům své bezprostřední pocity a dojmy z něčeho nového - z velkého natáčení reklamy. Poté následoval hero spot a nakonec jsme se připomněli making of videem. Myšlenku You got something jsme podpořili navíc také v outdooru.

Výsledek

Nejúspěšnější video měsíce duben podle statistik Socialbakers
v Čechách a na Slovensku. 



Na obou trzích více
než 3 miliony zhlédnutí, z toho 11 % organických.

Na kanálu samotného GoGa měl vlog s naším spotem dalších 660 tisíc zhlédnutí, co je dokonce víc než průměrná sledovanost jiných Gogových vlogů.



Making of video se
dostalo mezi TOP 10 nejúspěšnějších YouTube reklam za druhý kvartál
v Čechách.