Autor: Lenka Rákosníková
Něco na těch nerdech je
Průřezové kategorie - Nejlepší malá kampaň
Ročník: 12
Zadavatel: AXE
Země: CZ, SK
Strategie
I lidé s opravdu specifickými koníčky mají něco v sobě. A že jejich znalosti a zručnosti, které většinou společnost nechápe, lze obrátit v jejich absolutní výhru.
Cíl
Kreativní myšlenkou jsme z lidí, u kterých by to všichni nejméně čekali, udělali hvězdy. A to prostřednictvím osobnosti, kterou cílová skupina sleduje a které věří. Naším hrdinou se stal youtuber Gogo, naším místem se stal internet a naším hlasem se stal tón, který cílovou skupinu baví.
Realizace
Kampaň jsme odstartovali teasing videem, kde Gogo zprostředkoval divákům své bezprostřední pocity a dojmy z něčeho nového - z velkého natáčení reklamy. Poté následoval hero spot a nakonec jsme se připomněli making of videem. Myšlenku You got something jsme podpořili navíc také v outdooru.
Výsledek
Nejúspěšnější video měsíce duben podle statistik Socialbakers
v Čechách a na Slovensku.
Na obou trzích více
než 3 miliony zhlédnutí, z toho 11 % organických.
Na kanálu samotného GoGa měl vlog s naším spotem dalších 660 tisíc zhlédnutí, co je dokonce víc než průměrná sledovanost jiných Gogových vlogů.
Making of video se
dostalo mezi TOP 10 nejúspěšnějších YouTube reklam za druhý kvartál
v Čechách.