Autor: MetroZoom (Skupina BigBoard); Kofola ČeskoSlovensko a.s.
SEMTEX FOCUS – Citylight co se měnil přímo před očima cestujících
Kategorie dle mediatypu - Nejlepší využití Out of Home
Ročník: 17
Zadavatel: SEMTEX
Země: CZ
Na citylightech v
pražském metru se díky
lentikulárnímu tisku měnily přímo
před očima procházejících cestujících neonové vizuály kampaně energetických nápojů SEMTEX podle toho, z jakého úhlu
se na plakát lidé dívali.
Strategie
OOH bylo součástí celé kampaně
k uvedení novinky SEMTEX FOCUS, která měla „dostat produkt mezi lidi“.
Produkt byl vyvíjen společně s e-sport
teamem BRUTE – takže s gamery (nejen) pro gamery a tomu byl
přizpůsoben i celý neonový vizuál, který měl díky hravosti lentikulárního tisku ještě více upoutat pozornost a vyvolat zájem o danou novinku u cílové
skupiny.
Cíl
Lentikulární tisk, který se používá pro vytvoření iluze pohybu nebo změny obrazu
pohledem z různých úhlů, jsme v kampani využili pro efektní a
dynamické zobrazení dvou vizuálů na
jedné ploše – novinky SEMTEX
FOCUS i celé produktové řady
energetických nápojů SEMTEX.
Realizace
Techniku lentikulárního tisku, kterou všichni známe
z malých kalendářů nebo pohledů, kde se nám před očima mění různé obrázky
jen díky jejich natočení, jsme ve větším
měřítku aplikovali na citylighty v metru. Efektu změny motivy jsme zde
jednoduše docílili způsobem, kdy jak
cestující procházeli kolem plochy, tak sami jen svým pohybem automaticky měnili
motiv, který se jim zobrazoval.
Výsledek
Kampaň díky netradičnímu zobrazení motivů dostala zcela nový
rozměr a energii, a výsledný formát měl tak ještě větší potenciál zaujmout a
představit novinku cílové skupině. „Můžeme říci, že se tak opravdu stalo, i
když v roce, kdy byl produkt uveden na trh, jsme byli všichni
paralyzovaní pandemickou situací. Kampaň
naplnila veškerá naše očekávání a jsme rádi, že jsme mohli naší novinku
odprezentovat touto netradiční formou, která vzbudila velký ohlas,“ dodal
k úspěchu kampaně Aleš Hladil, Senior Brand Manager značky SEMTEX. Kampaň
SEMTEXU a její kreativní provedení se navíc staly inspirací i pro další značky,
jak v OOH komunikaci využít téměř zapomenutý lentikulární tisk.