Tato kampaň byla archivována.

Autor: MetroZoom (Skupina BigBoard); Kofola ČeskoSlovensko a.s.

SEMTEX FOCUS – Citylight co se měnil přímo před očima cestujících

Kategorie dle mediatypu - Nejlepší využití Out of Home

Ročník: 17

Zadavatel: SEMTEX

Země: CZ

Na citylightech v
pražském metru se díky
lentikulárnímu tisku
měnily přímo
před očima
procházejících cestujících neonové vizuály kampaně energetických nápojů SEMTEX podle toho, z jakého úhlu
se na plakát lidé dívali
.








Strategie

OOH bylo součástí celé kampaně
k uvedení novinky SEMTEX FOCUS, která měla „dostat produkt mezi lidi“.
Produkt byl vyvíjen společně s e-sport
teamem BRUTE – takže s gamery
(nejen) pro gamery a tomu byl
přizpůsoben i celý neonový vizuál
, který měl díky hravosti lentikulárního tisku ještě více upoutat pozornost a vyvolat zájem o danou novinku u cílové
skupiny.




Cíl

Lentikulární tisk, který se používá pro vytvoření iluze pohybu nebo změny obrazu
pohledem z různých úhlů, jsme v kampani využili pro efektní a
dynamické zobrazení dvou vizuálů na
jedné ploše
novinky SEMTEX
FOCUS i celé produktové řady
energetických nápojů SEMTEX.








Realizace

Techniku lentikulárního tisku, kterou všichni známe
z malých kalendářů nebo pohledů, kde se nám před očima mění různé obrázky
jen díky jejich natočení, jsme ve větším
měřítku aplikovali na citylighty v metru
. Efektu změny motivy jsme zde
jednoduše docílili způsobem, kdy jak
cestující procházeli kolem plochy, tak sami jen svým pohybem automaticky měnili
motiv
, který se jim zobrazoval.








Výsledek

Kampaň díky netradičnímu zobrazení motivů dostala zcela nový
rozměr a energii
,       a výsledný formát měl tak ještě větší potenciál zaujmout a
představit novinku cílové skupině. „Můžeme říci, že se tak opravdu stalo, i
když v roce, kdy byl produkt uveden na trh, jsme byli všichni
paralyzovaní pandemickou situací. Kampaň
naplnila veškerá naše očekávání
a jsme rádi, že jsme mohli naší novinku
odprezentovat touto netradiční formou, která vzbudila velký ohlas,“ dodal
k úspěchu kampaně Aleš Hladil, Senior Brand Manager značky SEMTEX. Kampaň
SEMTEXU a její kreativní provedení se navíc staly inspirací i pro další značky,
jak v OOH komunikaci využít téměř zapomenutý lentikulární tisk
.