Tato kampaň byla archivována.

Autor: David Forman

Samsung - Zažijte olympijské hry jinak

Průřezové kategorie - Nejlepší velká kampaň

Ročník: 13

Zadavatel: Samsung

Země: CZ, SK

Autentický obsah
přímo od sportovců, a to z míst, kam neměli přístup ani televizní štáby.
Takový cíl si dal Samsung Electronics před začátkem Zimních olympijských her 2018
v jihokorejském Pchjongčchangu (realizovaných 9. 2. 2018 – 25. 2. 2018).
Výsledkem byl skvělý obsahu na sociálních sítích - díky 360stupňové kameře si
mohli fanoušci vychutnat panoramatické fotografie od zlaté Ester, špičkového
týmu našich biatlonistů nebo přímo cítit kouzlo okamžiku uprostřed české
reprezentace při slavnostním zahájení.



Vnímání celého
brandu jako nositele špičkových technologií podpořila i spolupráce
s olympijským studiem České televize, kde se telefon Samsung Galaxy Note8
stal naprosto přirozenou součástí pořadů Velký
přehled
i Rozhovorů bez hranic.



AVE kampaně, která
dosáhla hodnot 12 milionů korun, nepředstavuje konečné měřítko celkové
úspěšnosti. Značka Samsung se díky spojení s tak fenomenální sportovní
událostí dostala do povědomí široké skupině lidí s naprosto jednoduchou
rovnicí: Samsung = úžasné technologie zaručující jedinečné zážitky.



A především, jaký
jiný globální olympijský partner by měl přinést fanouškům lepší zážitek než
ten, v jehož domovské zemi se hry odehrávají?








Strategie

Značka Samsung
dokáže, díky inovativním řešením a exekuční kreativitě, zprostředkovat
plnohodnotný olympijský zážitek všem sportovním fanouškům bez ohledu na to, kde
se právě nacházejí. Díky nejnovějším technologiím a špičkovým telefonům dopřeje
lidem v České a Slovenské republice zažít stejné emoce jako mají nejen návštěvníci
sportovišť v Pchjongčchangu, ale i přímo samotní olympionici.








Cíl

Jak toho docílit a
zaujmout kromě jiných i obtížněji oslovitelné mileniály? Atraktivním a
především autentickým obsahem z centra dění a to přímo od členů české
reprezentace a populárních influencerů. Mobilní telefony v rukou samotných
sportovců se stanou tím nejlepším způsobem, jak získat content okořeněný pravým
olympijským duchem, zákulisím her a vypjatými emocemi v těch
nejdůležitějších okamžicích.



S ohledem na chybějící
studio České televize přímo v centru jihokorejského dění a na u fanoušků
populární rozbory „elektronickou tužkou“ ze strany komentátorů, vybavíme telefony
Note8 s perem S Pen i sportovní redaktory. Tak budeme mít nejen zajištěné
místo na obrazovce, ale rovnou hlavní roli v Rozhovorech bez hranic (nebo první vedlejší roli, když přihlédneme
k našim veleúspěšným sportovcům).



A především, jaký
jiný globální olympijský partner by měl přinést fanouškům lepší zážitek než
ten, v jehož domovské zemi se hry odehrávají?








Realizace

Žádné umělé
reportáže, ale autentický obsah přímo od sportovců, a to z míst, kam na ZOH
2018 neměli přístup ani televizní štáby. Díky 360stupňové kameře si mohli
fanoušci vychutnat např. panoramatické fotografie od zlaté Ester. Autorské
příspěvky na sociálních sítích automaticky zvedly zájem jak o použité
technologie a produkty, tak o samotný brand.



 Ve studiu České televize měly produkty Samsung
své pevné místo a jejich obliba samotnými komentátory pozvedla plánovanou
spolupráci na zcela novou úroveň. Samsung připravil v brněnském
olympijském parku svou vlastní Galaxy Arénu, kde byla síla olympijských zážitků
skutečně všudypřítomná. Na Slovensku probíhala ve školách i obchodních centrech
Samsung olympijská roadshow.








Výsledek

Spolupráce se
sportovními hvězdami, které mají na domácí půdě obrovské fanouškovské základny,
byl skvělý tah a autentické příspěvky našich olympioniků se na sociálních
sítích staly hlavním lákadlem. Výsledkem bylo 70 společně vytvořených
příspěvků, 1.138 GRPs, 53% zásah a 3x nad-dodaná mediální hodnota, 280 OOH
ploch, 70 milionů impresí. Samsung Galaxy Note8 a dokovací stanice Dex se staly
naprosto přirozenou součástí studia České televize, kdy z plánovaných 6
minut v pořadu Velký přehled
byly naše produkty v záběru celých 12 minut denně a v Rozhovorech bez hranic měl Note8 své pevné místo v 82 případech
namísto původně plánovaných 17. A vedle toho přivítala brněnská Galaxy Aréna 70.000
návštěvníků.