Tato kampaň byla archivována.

Autor: Crestyl Real Estate

KOMUNITNÍ MAGAZÍN DOCK

Kategorie dle mediatypu - Nejlepší využití tisku

Ročník: 18

Zadavatel: DOCK

Země: CZ

Komunitní magazín DOCK vznikl jako jeden z efektivních nástrojů, nad
rámec standardních platforem, pro použití při komunikaci s rezidenty a nájemci
z řad firem a jejich zaměstnanci ve velkém kancelářském projektu DOCK by
Crestyl, který se skládá z pěti kancelářských budov využívaných více než 6500
lidmi. Tento časopis si neklade za cíl přinášet informace jen o samotném
komplexu, dávat prostor pouze komerčnímu obsahu nebo neadresným tématům, ale naopak
se především věnuje zajímavým a inovativním společnostem a neobyčejným jedincům,
kteří v DOCKu pracují či žijí. Články, rozhovory a rubriky pojímá
atraktivní lifestylovou formou, a podporuje tak nejen visibilitu značky DOCK či
možnosti prohlubování vzájemných obchodních možností a vztahů, ale především
přináší obsah napomáhající pozitivnímu vnímaní vznikající komunity. Svým
obsahem se magazín nad rámec svého primárního účelu, tedy budování a posílení
pozitivního vnímání značky, stává také účinným externím marketingovým nástrojem
a zajímavým materiálem pro všechny čtenáře bez ohledu na jejich příslušnost k
DOCKu.








Strategie

Cílem magazínu je vytvoření další komunikační platformy mezi
areálem DOCK, resp. společností Crestyl, a lidmi využívající budovy – ať už
jako rezidenti, firmy či zaměstnanci. Vybranými tématy a rubrikami se redakce
zaměřuje na oslovení co nejvíce čtenářů bez ohledu na jejich pracovní zařazení,
věk či pohlaví. Originální obsah má za cíl zvýšit nejenom obecné povědomí o
dění v areálu, ale především poskytnout prostor k vlastnímu sdělení společnostem,
retailovým jednotkám či poskytovatelům služeb bez nutnosti komercializace obsahu.
Lifestylovou formou tak magazín čtenářům především nabízí možnost poznat své
sousedy, zajímavé projekty, kterým se právě věnují nebo se seznámit s výjimečnými
jedinci, kteří v DOCKu pracují a žijí, a to formou rozhovorů, článků,
soutěží či tipů z okolí.








Cíl

Řešení věčné otázky, jak zaujmout zákazníka v moderním,
rychlém, digitálním světě, jsme našli v podobě klasického tištěného média
– magazínu. Ten ve spojení se skládaným novinovým formátem přináší osvěžující
kontrast k přesunu informací do virtuálního prostoru a nabízí čtenářům
něco hmatatelného, opravdového, co si mohou vzít do ruky a bez potřeby nabitého
mobilního telefonu nebo předplaceného datového tarifu v klidu prolistovat
doma či v kavárně. Tištěné médium také umožňuje konzumaci informací bez vyrušování
reklamami, oznámeními o nových zprávách, nutkáním neustále kontrolovat různé komunikační
aplikace. Při čtení tiskovin dokážeme vnímat informace důkladněji a pozorněji,
čímž podporujeme jejich zapamatovatelnost – a v návaznosti na to také
zapamatovatelnost značky DOCK, která v rámci obálky ani vnitřního obsahu
není přehlédnutelná. Nesmíme opomenout ani fakt, že magazín fyzicky ležící na
pultech recepcí či stolech kanceláří přirozené vyvolává zájem, přitahuje
pozornost a sám o sobě slouží jako propagační nástroj. Při správně zvoleném zpracování a výběru témat dokáže tištěný
magazín oslovit širokou škálu čtenářů různých věkových kategorií, zájmů i
profesních zaměření, což je v případě konceptu DOCK žádoucí a nutné. Díky
zkušenému redakčnímu týmu se nám daří přinášet čtenářům pestrou paletu námětů od
kultury přes společenské aktuality, technologie, cestování, módu, jídlo či
lifestyle až po exkluzivní rozhovory s předními manažery úspěšných českých
firem. Magazín DOCK považujeme za novodobý most mezi
tradičním a moderním světem. Kromě samotných tiskovin využíváme vytvořený obsah
i pro komunikaci skrz blog, newsletter či sociální média, což zajišťuje
maximální dosah a efektivitu. Věříme, že kombinace kvalitního originálního obsahu a
přitažlivého designu a formátu je dostatečně jedinečná a upoutá čtenáře, kteří
si chtějí odpočinout od zrychleného online světa v komfortní zóně pomalého
čtení a vůně papíru.








Realizace

Aby papírová forma sdělení uspěla u dnešních zákazníků (rezidentů
či nájemců a jejich zaměstnanců), musí její zpracování odpovídat požadavkům na
současný grafický design i originální redakční obsah.



Grafický layout magazínu DOCK je čistý, vzdušný a minimalistický
s důrazem na výraznou typografii, nápadné – často celostránkové –
fotografie a autorské ilustrace, čímž vyvolává dojem atraktivity a touhu po tom
podrobněji si ho prohlédnout.



Samotný obsah je 100% originální, vytvořený na míru DOCKu a
lidem, kteří v něm každý den žijí a pracují. Nosným tématem je rozhovor se
zajímavou osobností, dále se věnujeme aktualitám, přinášíme inspiraci na dobré
jídlo, služby, dovolené či sportovní zážitky. To vše s důrazem kvalitu a
hloubku, nezapomínáme však ani na potřebnou lehkost a humor.








Výsledek

Již třetím rokem se mohou zainteresovaní lidé 4x za rok začíst –
především offline v klasické tištěné formě či také online – do nového
vydání komunitního magazínu. Ten si za dobu své existence získal v očích čtenářů
oprávněný zájem a stal se z jedním z pilířů interní komunikace v areálu
a také oblíbeným nástrojem, který slouží k propojování mezi nájemci a
retailovými jednotkami a kontinuálně podporuje pozitivní vnímání značek DOCK a Crestyl.
Na základě získané zpětné vazby již víme, že obsah magazínu čtenáře nejen baví,
ale jsou velmi rádi sami jeho součástí – ať už prostřednictvím rozhovorů, anket
či soutěží. Vniká díky tomu emocionální vazba, které se jiným nástrojem či
způsobem nedá dosáhnout.