Tato kampaň byla archivována.

Autor: Swiming Pool

Provident - Malá pomoc může odstartovat velké změny!

Průřezové kategorie - Nejlepší malá kampaň

Ročník: 14

Zadavatel: Provident

Země: CZ

Kampaň
"I malá pomoc může odstartovat velké změny" představila půjčku
Provident START (půjčku která je zcela zdarma) jako produkt ideální pro mladé
lidi, kteří chtějí svůj život změnit k lepšímu. Chtějí si splnit své sny,
ale obávají se větší půjčky. Půjčit si chtějí výhodně a co nejlevněji. Aby byla
kampaň jasně odlišitelná od ostatních spotů konkurence, zvolili jsme dominantní
korporátní modrou barvu a netradiční spojení mladé hrdinky - řidičky
kamionu.








Strategie

Hlavním
cílem kampaně bylo oslovit mladší cílovou skupinu, především segment young
expanding a představit na trhu unikátní produkt - půjčku, která je zcela ZDARMA
a jeho pomocí změnit percepci Providentu na poskytovatele půjček s výhodnými
parametry (půjčka zcela zdarma na 3 měsíce) a pro smysluplné projekty sloužící
k osobnímu rozvoji.








Cíl



Pro
Provident to znamenalo velkou změnu stylu komunikace, téměř rebranding. Potřebovali
jsme rychle vybudovat reach, tudíž jsme zvolili kombinaci TV a online, sociální
média - FB, IG, Youtube v kombinaci s outdoorem – plakátovacími plochami v menších
městech, které mají vyšší afinitu k naší cílové skupině. Plán jsme
doplnili neadresnou distribucí precizně zacílenou pomocí geomarketingu.





Realizace



Kampaň
byla postavena na charakteru mladé nekonvenční a sympatické hrdinky, která si
díky výhodné půjčce změní život k lepšímu. Investuje totiž do svého rozvoje -
pořízení řidičského průkazu, aby tak mohla trávit čas jako řidička se svoji
oblíbenou kapelou. Pro lepší rozpoznatelnost bylo použito korporátní modré
klíčování - modrý kamion a barva vlasů. Claim „Spolu se domluvíme“ vystihuje
lidský a individuální přístup ke klientovi a to nejen při sjednání produktu,
ale i v následném zákaznickém servisu.



Výsledek

Po spuštění
kampaně došlo k nárůstů příchozích hovorů od 63%. O 106% se zlepšily online konverze (návštěva webu vs vyplněný formulář s žádostí o půjčku). Došlo ke
znatelnému zlepšení vnímání značky a o 25% klesl počet respondentů, kteří
značku Provident odmítají. Kampaň měla kromě brandových cílů také výkonnostní. Ty se podařilo splnit.