Tato kampaň byla archivována.

Autor: Czech News Center

Beko Úzká sušička

Průřezové kategorie - Nejlepší malá kampaň

Ročník: 16

Zadavatel: Beko

Země: CZ

Zadání kampaně na úzkou sušičku Beko perfektně zapadla do naší myšlenky připravit jednoduchou a funkční kampaň, kde produkt bude mít specifické USP, bude cílit na konkrétní cílovou skupinu, budeme mít možnost využít více mediatypů a doměřit vliv na vnímaní značky, nákupní záměr a dokonce i nárůst prodejů.

Strategie

Cílem bylo zajistit povědomí o produktu nejužší sušičky na trhu v nižší střední příjmové skupině ve starší zástavbě menších a středních měst a u těch, kteří o produkt projevit zájem, vytvořit nákupní záměr.

Cíl

Řešením byla kombinace inzerátů a předvánoční soutěže vysokozásahového printu v první fázi kampaně ve spojení s vizibilními digitálními formáty a prospectingem v rámci cílení a v druhé fázi kampani pak výhradně soustředění se na retargeting s omezením frekvence v digitálním videu.

Na webu blesk.cz proběhla soutěž Vánoční jarmark, kdy soutěžící odpovídali na jednoduché otázky a následně tak mohli vyhrát daný produkt.

Realizace

Využili jsme kombinace deníku Blesk, jednoduchého, ale funkčního cross-device brandingu a videospotů v rámci CNC packu a Mall.tv.

Výsledek

S výzkumnou agenturou Nielsen Admospehere jsme realizovali brand lift pretest a postest, který ukázal nárůst prakticky všech softových metrik. Brand TOM o 4%, spontánní znalost o 7%, reklama TOM o 2%, spontánní znalost o 4% a purchase consideration a intent o 3%.

Vedle toho jsme díky napojení DMP na prodejní data Mall.cz doměřili vliv digitální části kampaně na exponovanou skupinu ve srovnání s nezasaženou skupinou, kteří realizovali na detail produktu 8x více návštěv, 2,8x více přidaných produktů do košíku a 2,6x více nákupů.