Autor: PHD a.s.
Rauch - Staň se hvězdou s MyTea
Kategorie media & insight - Nejlepší využití engagementu
Ročník: 14
Zadavatel: Rauch My Tea
Země: CZ
Chcete ukázat mladým lidem, že o ně stojíte?
Dejte jim šanci se zviditelnit, být součástí něčeho zajímavého a darujte jim
zážitek. Rauch jsme spojili s hudbou, festivaly a létem a oslovili jsme mladé
publikum, které se pomocí zpěvu, tance a textu mohlo zapojili do soutěže o
hudební ceny a lístky na festival. Největším lákadlem však byla hlavní výhra. Výherce
s nejlepším textem, hudbou a tancem spolu vyprodukovali letní song pod
taktovkou My Tea. Vzniklý videoklip se pak šířil napříč sociálními sítěmi a
organická awareness o Rauch My Tea byla nad očekávání.
Vyprodukovali jsme jeden chytlavý letní song, splnili sen 7 výhercům a pobavili tisíce mladých lidí. Klip My Tea song dosáhl na Facebooku a YouTube 230 tisíc shlédnutí. O 82% jsme překročili počet plánovaných views v rámci všech použitých video formátů. Na instagramu jsme oslovili 740 tisíc uživatelů. Průměrný engagement rate u influencerů dosáhl 4,5%. Dosáhli jsme 18 045 478 mediálních impresí a o 33% jsme překročili plánovaný cíl.
Strategie
Značka Rauch nechce být jen značka nápojů, chce
být součástí života mladých lidí a doprovázet je v každém okamžiku. Cílem bylo ukázat,
že My Tea je pro všechny milovníky léta a hudby, je tu pro každou příležitost a
život je díky němu daleko větší zábava. Cílem bylo vybudování vztahu mladé
generace k Rauchu, aby jeho produkty byly součástí jejich každodenního života.
Cíl
Mladí lidé ve věku 15-30, na něž My Tea cílí, se chtějí odlišovat a
být originální. Žijí sociálními sítěmi, není lehké je zaujmout klasickou
komunikací. Spoustu z nich má nadání, které ale skrývají doma pod pokličkou.
Přišli jsme s nápadem jak jim umožnit zažít něco nového a zajímavého. Hlavní výhrou
byla spolupráce na produkci letního My Tea songu. Kampaň běžela pouze v online
prostředí, které je mladým lidem blízké. Využili jsme online formáty, youtube,
sociální sítě a influencer marketing.
Realizace
Ke spolupráci jsme si vybrali influencery,
kteří mají sami spojitost s hudbou a jsou sledováni mladým publikem. Jednalo se
o Denise Earth, Dominika Porta, Kate Rezkovou a IamRosie. Díky nim jsme se
obratem dostali nejen k mladým lidem, ale i laickým muzikantům, fanouškům a
konzumentům hudby. Na FB fun page Rauch Česko lidé nahrávali svoje videa s
tancem, zpěvem a sdíleli texty. Poté jsme vybrali nejlepší z nejlepších,
oslovili je a pozvali na natáčení letního songu. Sladit datum natáčení s námi,
produkcí, výherci a počasím se zdálo jako nemožné. Vše jsme nakonec zvládli a
výsledek stojí za to!
Výsledek
Vyprodukovali jsme jeden chytlavý letní song, splnili sen 7 výhercům a pobavili tisíce mladých lidí. Klip My Tea song dosáhl na Facebooku a YouTube 230 tisíc shlédnutí. O 82% jsme překročili počet plánovaných
views v rámci všech použitých video formátů. Na instagramu jsme oslovili 740 tisíc uživatelů. Průměrný engagement
rate u influencerů dosáhl 4,5%. Dosáhli jsme 18 045 478 mediálních impresí a o 33% jsme překročili plánovaný cíl.