Tato kampaň byla archivována.

Autor: Michal Tichý

PŘENOS VÝSLEDKŮ ME VE FOTBALE ON LINE NA BIGBOARDU

Kategorie dle mediatypu - Nejlepší využití Out of Home

Ročník: 12

Zadavatel: BigMedia

Země: CZ



Česká republika je národem
fotbalových fanoušků, a tak jsme pro všechny ty, kteří aktuálně nemohli
sledovat zápasy v TV, připravili interaktivní billboard, který online ukazoval aktuální výsledky zápasů. 










Strategie

Česká republika je národem
fotbalových fanoušků, a tak jsme pro všechny ty, kteří aktuálně nemohli
sledovat zápasy v TV, připravili interaktivní billboard na jedné
z nejvíce vytížených pražských tepen, kde jsme na bigboard umístili led
display o velikosti 4 x 1 m. Ten díky vzdálenému propojení s počítačem
zobrazoval aktuální výsledky zápasů v reálném čase.








Cíl

Ve spojení s aktuálně
největší a nejsledovanější sportovní událostí u nás jsme skrze tuto kampaň
chtěli širší veřejnosti představit novinku na trhu venkovní reklamy a zároveň
touto příjemnou formou, která na rozdíl od klasických kampaní skutečně může
zajímat téměř každého, ukázat další využití venkovních ploch.






Realizace

K realizaci kampaně jsme si
záměrně vybrali plochu na Štěrboholské
radiále, kde se tvoří každý den kolony, a řidiči si tak mohli „zpříjemnit“
popojíždění v koloně sledováním výsledků vybraných zápasů. My jsme díky
danému umístění zároveň znásobili efekt dané kampaně.  








Výsledek

Kampaň probíhala jeden měsíc po
dobu konání celého ME ve fotbale. Již během šampionátu jsme od klientů dostali
několik poptávek po možnosti využít dané řešení i pro jejich kampaně. Instalace
tohoto displaye tedy kromě pozitivního PR přinesla i mnoho poptávek a
následných objednávek daného řešení.