Tato kampaň byla archivována.

Autor: Ubisoft

Ubisoft – Ghost Recon Wildlands Launch event

Kategorie dle mediatypu - Nejlepší využití digitálních médií

Ročník: 12

Zadavatel: Ghost Recon Wildlands

Země: CZ

Pro launch nové válečné hry jsme pro Ubisoft vytvořili první
event svého druhu na trhu.



Pozvali jsme na něj čtyři populární youtubery a
profesionálního vojáka, který jejich hru komentoval a porovnával taktiku boje
se skutečnými zásahy v praxi. Celá událost se streamovala živě a byla podpořena
online kampaní napříč nejpopulárnějšími hráčskými weby. Z eventu se také odvysílala
reportáž v pořadu RE-PLAY (Prima Cool), což je nejpopulárnější pořad o hrách v
Česku. Díky efektivnímu cílení zasáhla kampaň hráčské publikum s dokonalou
přesností.



Protože Red Bull má podobnou CS, nabídli jsme jim
spolupráci v podobě samplingu plechovek pro hráče. Red Bull je love brand a jejich
podpora udělala z celé akce ještě více „cool“ záležitost. Energy drinky na placu zároveň posílily povědomí o
tom, že pro gaming je potřeba energie.



Výsledky:



•Live stream: přes 400 sledujících



•Youtube video: 6,5 tis. zhlédnutí
za prvních 12 hodin



•TV reportáž: 118 000 diváků



Všichni tito lidé představují
vysoce relevantní publikum s nejvyšším potenciálem pro koupi.



Událost zároveň odstartovala oboustranně prospěšnou
dlouhodobou spolupráci Ubisoftu s Red Bullem.

Strategie

Věděli jsme, že internet je plný různých let’s play
videí. My jsme proto chtěli publiku nabídnout něco speciálního, co by mělo
vysokou přidanou hodnotu a odlišilo by náš stream od všech ostatních na trhu.

Potřebovali jsme unikátní video které by namotivovalo lidi vyhledávat další
podobná videa a nakonec si hru i vyzkoušet. Proto jsme využili ingredience s
vysokým potenciálem zasáhnout oddané hráče: youtubery, streamované video,
zábavu a profesionální zkušenosti. Kombinace všech těchto přísad v rámci eventu
kumulovala výsledný efekt kampaně.

Cíl

Česká hráčská základna je specifická. Proces vybíraní
nové hry je založený na velmi precizním průzkumu spočívajícím hlavně ve
sledování streamovaných videí a to ideálně ihned po spuštění hry. Nejpopulárnější
hry na internetu mají pak i nejvyšší prodeje. Gaming youtubeři si užívají
status celebrit a mladá cílovka jim plně důvěřuje



Proto jsme přišli se speciálním eventem, kde jsme využili
youtubery, streamované video, zábavu a profesionální zkušenosti, které zaručovaly,
že se sdělení dostane k oddané hráčské komunitě, kterou jsme chtěli
oslovit.

Realizace

Vytvořili jsme první event svého druhu na trhu. Pozvali
jsme na něj čtyři populární youtubery a profesionálního vojáka, který jejich
hru komentoval a porovnával taktiku boje se skutečnými zásahy v praxi. Celá
událost se streamovala živě a byla podpořena online kampaní napříč
nejpopulárnějšími hráčskými weby. Z eventu se také odvysílala reportáž v pořadu
RE-PLAY (Prima Cool), což je nejpopulárnějším pořad o hrách v Česku.



Protože Red Bull má podobnou CS, nabídli jsme jim
spolupráci v podobě samplingu plechovek pro hráče. Red Bull je love brand a
jejich podpora udělala z celé akce ještě více „cool“ záležitost. Energy drinky
na placu zároveň posílili povědomí o tom, že pro gaming je potřeba energie.

Výsledek

Live stream: přes 400 sledujících



YouTube video: 6,5 tis. zhlédnutí za
prvních 12 hodin



TV reportáž: 118 000 diváků





Všichni oslovení lidé představují vysoce relevantní
publikum s nejvyšším potenciálem pro koupi.



Po výše popsaném úspěchu se produkční společnost
rozhodla, že s formátem bude pokračovat i pro jiné klienty. Mindshare ale
zůstává v roli průkopníka na českém trhu. Díky eventu se navíc podařilo
postavit základy dlouhodobé spolupráce mezi Ubisoftem a Red Bullem.