Tato kampaň byla archivována.

Autor: David Forman

Samsung - Zažijte olympijské hry jinak

Kategorie dle mediatypu - Nejlepší využití digitálních médií

Ročník: 13

Zadavatel: Samsung

Země: CZ, SK

Autentický obsah
přímo od sportovců, a to z míst, kam neměli přístup ani televizní štáby.
Takový cíl si dal Samsung Electronics před začátkem Zimních olympijských her 2018
v jihokorejském Pchjongčchangu (realizovaných 9. 2. 2018 – 25. 2. 2018).
Výsledkem byl skvělý obsahu na sociálních sítích - díky 360stupňové kameře si
mohli fanoušci vychutnat panoramatické fotografie od zlaté Ester, špičkového
týmu našich biatlonistů nebo přímo cítit kouzlo okamžiku uprostřed české
reprezentace při slavnostním zahájení. Značka Samsung se díky spojení
s tak fenomenální sportovní událostí dostala do povědomí široké skupině
lidí s naprosto jednoduchou rovnicí: Samsung = úžasné technologie
zaručující jedinečné zážitky.








Strategie

Značka Samsung
dokáže, díky inovativním řešením a exekuční kreativitě, zprostředkovat
plnohodnotný olympijský zážitek všem sportovním fanouškům bez ohledu na to, kde
se právě nacházejí. Díky nejnovějším technologiím a špičkovým telefonům dopřeje
lidem v České a Slovenské republice zažít stejné emoce jako mají nejen návštěvníci
sportovišť v Pchjongčchangu, ale i přímo samotní olympionici.








Cíl

Jak toho docílit a
zaujmout kromě jiných i obtížněji oslovitelné mileniály? Atraktivním a
především autentickým obsahem z centra dění, a to přímo od členů české
reprezentace a populárních influencerů. Mobilní telefony a 360stupňová kamera
v rukou samotných sportovců se stanou tím nejlepším způsobem, jak získat
content okořeněný pravým olympijským duchem, zákulisím her a vypjatými emocemi
v těch nejdůležitějších okamžicích.








Realizace

Žádné umělé
reportáže, ale autentický obsah přímo od sportovců, a to z míst, kam na
ZOH 2018 neměli přístup ani televizní štáby. Díky 360stupňové kameře si mohli
fanoušci vychutnat např. panoramatické fotografie od zlaté Ester. Autorské
příspěvky na sociálních sítích Samsung, influencerů, samotných sportovců a
rádií automaticky zvedly zájem jak o použité technologie a produkty, tak o
samotný brand, který fanoušci vnímali jako jednu z hybných sil celé
olympiády.








Výsledek

Spolupráce se
sportovními hvězdami, které mají na domácí půdě obrovské fanouškovské základny,
byl skvělý tah a autentické příspěvky našich olympioniků se na sociálních
sítích staly hlavním lákadlem. Výsledkem celkové kampaně bylo 70 společně
vytvořených příspěvků, 1.138 GRPs, 53% zásah a 3x nad-dodaná mediální hodnota,
280 OOH ploch, 70 milionů impresí. Samsung Galaxy Note8 a dokovací stanice Dex
se staly naprosto přirozenou součástí studia České televize, kdy
z plánovaných 6 minut v pořadu Velký
přehled
byly naše produkty v záběru celých 12 minut denně a v Rozhovorech bez hranic měl Note8 své
pevné místo v 82 případech namísto původně plánovaných 17. A vedle toho
přivítala brněnská Galaxy Aréna 70 000 návštěvníků.