Autor: Story TLRS

Na vlastní triko

Kategorie dle mediatypu - Nejlepší využití digitálních médií

Zadavatel: mBank S.A.

Země: CZ, SK

Kampaň Na vlastní triko měla za cíl představit studentský účet klienta mBank mladé generaci Z prostřednictvím platformy Snapchat. Jednalo se o kreativní průlom v oblasti finančních služeb, s úspěšným využitím interaktivních formátů, jako jsou AR filtry a videa s influencery (vrstevníky gen Z). Kampaň měla za cíl komunikat téma z finančního sektoru atraktivní formou - prostřednictvím několika sérií videí zaměřené na téma finance, brigády nebo založení prvního účtu. Unikátní bylo zapojení výrazných osobností a dynamického formátu videí, který zvýšil sledovanost a zapamatovatelnost značky. Kampaň zároveň dosáhla výsledků nad očekávání, včetně přes 7,7 milionů impresí. Její inovativní přístup, který rezonoval s mladou generací, ji činí výjimečnou.

Strategie

Kampaň zvolila strategii využití Snapchatu a zapojení influencerů, aby efektivně oslovila mladé publikum. Interaktivní formáty, jako AR filtry, a videa s influencery byly vybrané záměrně pro dosažení cíle zvýšení povědomí a zapojení. To nám umožnilo vytvořit personalizovaný obsah, který byl optimalizován pro doručení komunikačního sdělení a překonání tržních benchmarků. Kampaň jsme rozdělili do třech různých fází, které byli tematicky zaměřené na finance a brigády.

Cíl

Cílem kampaně bylo zvýšit povědomí o značce a angažovanost mezi mladými uživateli v České republice a na Slovensku. Strategickým cílem bylo také prokázat efektivní využití moderních digitálních nástrojů pro rozšíření dosahu a interakce a zachytit mladou generaci na platformě Snapchat.

Realizace

Agentura dostala brief s cílem kampaně a představením klíčového produktu. Následně připravila strategii a mediální plán pro social media kampaň, vč. doporučení a oslovení vhodných influencerů. S influencery se naplánovali produkční dny, ve kterých vznikla zmíněná videa. Zároveň jsme společně s platformou Snapchat dali dohromady AR filtry. Úzká a hladká spolupráce mezi klientem a agenturou umožnila úspěšné uvedení kampaně na trh.

Výsledek

Kampaň byla úspěšná a efektivní, překonala plánované cíle a tržní benchmarky (zmíněné ve videu). Celkem dosáhla 7,7 milionů impresí a zvýšila zapamatovatelnost značky o 32pt. CPM hodnoty byly nižší než původní odhad, což svědčí o efektivním využití rozpočtu. Videa dosáhla vysoké míry sledovanosti a dokončení, což je klíčové pro úspěch u mladého publika. Více metrik je zmíněno v souhrnném case study videu.