Autor: Beiersdorf
NIVEA Micelární voda – Maximální zásah televizních divaček
Kategorie dle mediatypu - Nejlepší využití televize
Ročník: 12
Zadavatel: Nivea FACE
Země: CZ
Cílem kampaně bylo představení Micelární vody maximálnímu
počtu žen s důrazem na aktivaci generace millenials.
Jako hlavní kanál pro maximalizaci zásahu jsme zvolili televizi.
Ale, s ohledem na mediální konzumaci zvolené cílové skupiny, kdy stále
větší procento žen (více než 40% žen ve
věku 25-45 let ABC) sleduje televizi maximálně 2 hodiny denně a nebo vůbec,
bylo nutné najít možnost jak tyto ženy identifikovat a efektivně zasáhnout.
Díky naší unikátní spolupráci s Českým národním
panelem a propojením s naší datovou online platformou jsme byli schopni tyto ženy (ženy 25-45 let ABC, které sledují TV maximálně 2 hodiny
denně) identifikovat v online prostředí. Touto kombinací jsme maximálně
využili potenciál televize a zároveň se nám podařilo oslovit i slabší divačky a
tím efektivně navýšit celkový zásah.
Dosáhli jsme 10x
lepšího CPT než bychom dosáhli při stejném zásahu pomocí televize a tak
doručit maximálně efektivní televizní zásah.
Cíl
Tato část cílové skupiny tvoří více než 40% (žen ve věku 25-45 let ABC) a
jejich zásah pomocí televize je složitý a nákladný.
Díky naší unikátní spolupráci
s Českým národním panelem a vlastní DMP jsme byli schopni tyto ženy
identifikovat v onlinovém prostředí a tím zvýšit celkový zásah za
televizní kampaň a navíc 10x cenově efektivněji.
Realizace
Před kampaní jsme díky spolupráci s Českým národním
panelem vybrali z CS ženy 25-45 ABC tu část, která sleduje TV maximálně
dvě hodiny denně a použili jejich typologii v naší Xaxis DMP. Následně
jsme k této části cílové skupiny mluvili v jejich přirozeném (digitálním)
prostředí.
Výsledek
Díky aktivaci cílové skupiny, která je těžko zasažitelná
pomocí televizní komunikace jsme dosáhly 10x lepší CPT než by bylo dosaženo v televizi
při doručení inkrementálního zásahu v podobě netelevizních diváků v cílové
skupině. Díky této unikátní televizní/onlinové komunikaci jsme využili
maximální potenciál tohoto média.