Tato kampaň byla archivována.

Autor: Friendly

TIGER BATTLES 2020

Kategorie media & insight - Nejlepší využití influencera

Ročník: 16

Zadavatel: Tiger energy drink

Země: CZ, SK

Zadáním
bylo vytvořit celoroční komunikační kampaň pro Česko a Slovensko s cílem zvýšit
brand awareness značky Tiger a podpořit prodeje.

Tiger již od začátku staví své kampaně na spolupráci s influencery. V
předchozím roce jsme nechávali ambasadory značky Tiger překonávat vlastní
limity. Tentokrát jsme se rozhodli, že je postavíme proti sobě. A tak
vznikla multimediální kampaň TIGER BATTLES. 

Jejím hlavním obsahem byla série
zábavných adrenalinových soubojů
v nečekaných disciplínách, se sloganem: Život je boj. Tak ať máš dost energie!

Slogan
reprezentoval myšlenku, kterou jsme chtěli lidem předat: „Nebuďte v životě
pasivní, jděte si za svým cílem, bojujte. Ať už jde o situace každodenního života,
nebo o větší překážky. Tiger vám na to dá energii.“



Cílová
skupina Tigera tipovala výsledky soubojů, fandila a nechala se vtáhnout do
děje. Zaznamenali jsme skvělou odezvu, ale hlavně Tiger se stal loni poprvé nejprodávanějším energy drinkem ČR v objemech prodeje.

Strategie

Cílem kampaně TIGER BATTLES bylo pokračovat v budování brandu na českém
i slovenském trhu a podpořit prodeje
.







Cílová skupina: mladí lidé 18-35 let, převážně muži

Cíl

Rozhodli jsme se vytvořit sérii
zábavných adrenalinových soubojů s našimi ambasadory a postupně je zveřejňovat. Záměrem bylo získat
atraktivní brandový obsah na celý rok a dlouhodobě tak udržet pozornost cílové
skupiny.



Naplánovali jsme, že každý souboj
předem představíme na sociálních sítích, tím vzbudíme u fanoušků očekávání a
vyzveme je, ať tipují výsledek.



Disciplíny Tiger Battles jsme vymýšleli
tak, aby byly divácky atraktivní, měly v sobě adrenalin i nadsázku a aby v nich
ambasadoři měli vyrovnané šance. Každý totiž vyniká v trochu jiném „oboru“.

Naši ambasadoři:
Attila Végh
, MMA bojovník
Jíří Tkadlčík, nejsilnější muž světa
Majself, rapper a hudebník
Josef Dostál, mistr světa v jízdě na
kajaku



Tohle byly disciplíny Tiger Battles:
Underhand Chop – Přesekávání kmene
sekerou
Bench Press Challenge – Zvedání činky
stylem „bench press“
Remote Control Race – Závod s auty na
ovládání
Clash of the Pull-Ups – Shyby
Pit Stop Tyre Challenge – Výměna
pneumatiky na čas
Airbike Endurance Race – Jízda na
airbiku
Balance Challenge – Slalom s brýlemi,
které rozmazávají vidění
Catapult Shot – Střelba z katapultu na
cíl
Tiger Roar – Kdo hlasitěji zařve



Hlavní
kanály kampaně:
YouTube
Facebook
Instagram



Další kanály kampaně:


Produkt – Limitovaná edice plechovek


OOH
Billboardy a transport
Rádio
Měsíční kampaň na Evropě 2 a Fun rádiu (Slovensko)


TV – Sponzoring pořadu "Superstar" (TV Nova a TV Markíza)

Realizace

Celkem
jsme na YouTube kanálu energy drinku Tiger zveřejnili 9 ambasadorských soubojů a
2 speciály.
Na
FB a IG jsme před každým soubojem sdíleli teaser video a vyzvali
fanoušky, ať si tipnou výsledek
. Z tipů jsme stanovili kurz a vydali spolu s další upoutávkou na hlavní video.
S organickým šířením nám pomohli fanoušci našich ambasadorů i rivalita před CZ vs. SK souboji. ;)
Po zveřejnění vlastního souboje jsme pak ze správných
tipů vylosovali výherce produktových cen.

Po
odvysílání všech soubojů jsme v podzimní části kampaně na FB a IG spustili tzv. Tiger Battles Quiz a před Vánocemi i speciál nejlepších momentů a vtipných nepovedených záběrů.
To všechno přispívalo k opakovanému kontaktu cílové skupiny se značkou, posílení brand awareness i vysokým prodejům.

Výsledek



Mix
adrenalinu, zábavy a dobře zvolených ambasadorů u cílové skupiny skvěle zafungoval.
Souboje jeden na jednoho, v dnešní
době tolik populární třeba i díky MMA, se ukázaly být zajímavým obsahem. Navíc dobře korespondující s positioningem a povahou značky Tiger.



Počet zhlédnutí videí na YouTube: 13 791 414
Průměrná dokoukatelnost videí: 43 %
Zásah kampaně na Facebooku a Instagramu: 4 498
200
Počet výstupů ambasadorů v jejich SM kanálech: 451
Zásah ambasadorských výstupů: 9 427 071
Engagement ambasadorských výstupů: 429 113 lajků
a komentářů



Ale hlavně Tiger se stal v roce 2020
jedničkou v objemech prodejů na českém trhu!