Autor: Publicis Groupe

Budvar 33 rozhýbal pivo na 3D ploše

Kategorie dle mediatypu - Nejlepší využití Out of Home

Zadavatel: Budějoivický Budvar

Země: CZ

Budějovický Budvar podpořil svou novou vlajkovou loď Budvar 33 revoluční kampaní, která využila první stálou 3D venkovní reklamu v České republice. V kampani jsme se zaměřili na mladé dospělé a vytvořili výrazný vizuální zážitek, který budoval povědomí o značce Cílem bylo nejen upoutat pozornost a vzbudit zájem o nový produkt, ale také ukázat, že Budějovický Budvar je lídrem v inovativním marketingu a technologických novinkách v reklamě.

Strategie

Pro dosažení těchto ambiciózních cílů jsme zvolili inovativní přístup využívající 3D animace, která byla navržena tak, aby přitahovala pozornost kolemjdoucích a vytvářela silný vizuální zážitek. 3D technologie umožnila, aby reklama vypadala jako živá a dynamická, což zvýšilo její atraktivitu a efektivitu. Celý proces od produkce po nasazení proběhl v rekordně krátkém čase díky skvělé spolupráci s produkční agenturou BNRS, kteří byli schopni flexibilně a efektivně reagovat na všechny požadavky.

Cíl

Hlavním cílem kampaně bylo zvýšit povědomí o Budvaru 33 jako o mladé, odvážné a moderní značce. Cílíme na mladší generaci ve věku 20-30 let, pro kterou chceme, aby Budvar 33 byl synonymem pro moderní a inovativní přístup k tradičnímu českému pivovarnictví. Naším dalším cílem bylo upevnit postavení Budvaru 33 v prémiovém segmentu trhu s pivem, kde je konkurence nesmírně silná a spotřebitelé jsou často loajální ke svým známým značkám. S touto kampaní jsme se snažili vybočit z davu, a tak zaujmout naše potenciální zákazníky.

Realizace

25. března jsme podepsali mediaplán a objednali plochu s tím, že nás klient požádal, jestli bychom výjimečně mohli pomoc s produkcí. Operativně jsme tentýž den zajistili spolupráci se specialisty na 3D animace. V následujících dnech proběhl společně s BNRS kickoff, následný brainstorming a obratem vznikly storyboardy, které jsme oživili 15. dubna. Vizuál jsme tedy přetavili od myšlenky na finální podobu za rekordních 22 dní.

Výsledek

Neotřelý přístup a touha po inovaci jsou charakteristické rysy piva Budvar 33, které se odráží nejen v procesu výroby, ale i v tom, jak značka Budvar přistupuje ke komunikaci. Mladé spotřebitele se nám podařilo oslovit skrze moderní a lokálně neokoukaný mediatyp, čímž jsme přitáhli pozornost a efektivně konkurovali zavedeným značkám se silnou 360 komunikací. Animovaný Budvar 33 rovněž způsobil velký rozruch jak na sociálních sítích, tak v marketingové komunitě. Nejvíce lajkovaný příspěvek na Marketing a Media a oficiálním Publicis LinkedInu svědčil o vysoké angažovanosti a zájmu veřejnosti.