Autor: Moneta Money Bank
Moneta Money Bank - Business Půjčka
Kategorie dle mediatypu - Nejlepší využití rádia
Ročník: 13
Zadavatel: Moneta Money Bank
Země: CZ
Cíl
Rádio jsme zvolili na základě několika
kritérií – velmi afinitní médium vůči živnostníkům a malým a středním
podnikatelům. Je součástí jejich dne, doprovází je na cestách, přináší jim
informace i zábavu a důvěřují mu. Poslouchají jej v průběhu celého dne.
Druhým kladem byla časová a finanční nenáročnost zvoleného média. Nejlepší
afinitu vykazovalo rádio Beat, které má i velký kontakt se svými posluchači.
Stačilo tedy jen zkřížit čas s rádiem a klientem a vznikl celkem přirozeně
čas, který věnuje Moneta MB na komunikaci těm živnostníkům, kteří se s ní
podělí o svůj podnikatelský příběh. Nyní bylo potřeba nápadu dát formu, tak,
aby vše bylo přirozené a nebyl to na první pohled reklamní tah.
Realizace
Minuta s Monetou byla i formálně minutou ve vysílání. Moderátoři v živých
vstupech komunikovali s posluchači a žádali je o zaslání příběhů. Na závěr
těchto vstupů byla umístěna citace klienta. Moderátoři reagovali na první došlé
příběhy, což pomáhalo k důvěryhodnosti pořadu. Příběhy byly dojemné a každým
dnem přibývaly. Po 14 dnech náborové fáze jich bylo 49. Následující týden byl
technický, kdy moderátoři pokračovali v komunikaci, ale zároveň se již natáčely
první minuty s vybranými živnostníky. Z původně 5 vítězů jich nakonec bylo 11 a
všichni dostali svou opakovanou minutu ve dvou dalších týdnech. Každý příběh
doprovázela citace klienta. Doplněním byla finanční poradna poradce z Moneta
MB, který formou rozhovoru radil, jak řešit některé finanční problémy právě u živnostníků.
Výsledek
Z podhledu agentury velmi úspěšné kampaň - 5 týdnů
přímé komunikace se zpětnou vazbou od posluchačů. 49 velmi propracovaných a
emotivních příběhů, které došly během 14 dnů,
– propojení s cílovou skupinou. Minimální náklady – maximální
spokojenost klienta, rádia i posluchačů a opakování celé Minuty s Monetou
v následující kampani s předpokládanou budoucností rozvinutí, jako
základu kampaně.