Tato kampaň byla archivována.

Autor: David Forman

Samsung - Zažijte olympijské hry jinak

Kategorie media & insight - Nejlepší využití influencera

Ročník: 13

Zadavatel: Samsung

Země: SK

Jedinečný obsah
z dění na olympijských hrách, netradiční rozhovory s olympijskými
sportovci, osobní a nezaměnitelný rukopis – to a mnohem více byl výsledek
spojení se značky Samsung Electronics s populárním slovenským moderátorem,
youtuberem a influencerem Matějem Cifrou, známým pod přezdívkou Sajfa, behěm
Zimních olympijských her 2018. Sajfa je slovenským ambasadorem Samsungu již od
roku 2017 a jeho podpora značky Samsung během olympiády tak byla přirozenou
součástí dobře nastavené spolupráce. Mimo jiné Sajfa působí jako moderátor
slovenského Fun rádia a jeho příspěvky na osobních komunikačních kanálech
skvěle doplnily olympijskou rádiovou kampaň, která vyvrcholila
v jihokorejském Pchjongčchangu během Zimních olympijských her 2018.








Strategie

Značka Samsung
dokáže, díky inovativním řešením a exekuční kreativitě, zprostředkovat
plnohodnotný olympijský zážitek všem sportovním fanouškům bez ohledu na to, kde
se právě nacházejí. Díky nejnovějším technologiím a špičkovým telefonům dopřála
lidem na Slovensku zažít stejné emoce jako mají nejen návštěvníci sportovišť v Pchjongčchangu,
ale i přímo samotní olympionici. Ještě víc se ke své cílové skupině ale přiblížila
skrze populární osobnost influencera, který dokáže jak špičkové technologie,
tak olympijské zážitky zporostředkovat svým jedinečným, vtipným a originálním
viděním světa širokému publiku.








Cíl

Jak toho docílit a
zaujmout kromě jiných i obtížněji oslovitelné milleniály? Atraktivním a
především autentickým obsahem z centra dění a to přímo od členů slovenské reprezentace
a populárního influencera. Mobilní telefony v rukou samotných sportovců a
Sajfy se stanou tím nejlepším způsobem, jak získat content okořeněný pravým
olympijským duchem, zákulisím her a vypjatými emocemi v těch
nejdůležitějších okamžicích.



Sajfa přitom bude
průvodcem v zákulisí olympijských her, neformálně se bude setkávat se sportovci
a ptát se nejen na jejich sportovní úspěchy, ale především na to, co zajímavého
se děje v jejich životech. Svým osobitým přístupem tak přiblíží slovenským
fanouškům zemi, odkud technologický leader trhu, Samsung, pochází a která pořádá
v roce 2018 největší sportovní událost roku.








Realizace

Teasingová část kampaně s influencerem začala
na počátku ledna 2018. Sajfa ve videích ukazoval, jak lze prakticky využít
vlastnosti chytrého telefonu Samsung Galaxy Note8 a společně s olympijskými
sportovci přitom lákal na Olympiádu. Na teasingová videa navázaly neformální
rozhovory se slovenskými olympioniky. Videa Sajfa postupně vkládal na svůj vlog
a sociální sítě. Sajfa byl také hlavní tváří soutěže o hodnotné produkty
Samsung a VIP pobyt na Zimních olympijských hrách, která byla komunikována na
sociálních sítích a především na slovenském Fun rádiu. V období olympiády
odjel Sajfa společně s výherci soutěže na olympiádu, kde tvořil originální
obsah pro svůj vlog, Instagram a Facebook.








Výsledek

Spolupráce se sportovními hvězdami, které mají
na domácí půdě obrovské fanouškovské základny, byl skvělý tah a autentické
příspěvky slovenského influencera Sajfy se na sociálních sítích staly hlavním
lákadlem. Díky Sajfovi kampaň získala 765 738 zhlédnutí videí s olympijskou
tematikou, ve kterých figuroval Samsung Galaxy Note8. Na Sajfově Instagramu
(224 tis. sledujících) se objevilo 82 206 To se mi líbí u příspěvků s
olympijskou tematikou, pod hashtagem #sosajfomnaolympiadu lze najít 295
příspěvků od fanoušků soutěžících o VIP pobyt na Olympijských hrách a na Sajfově
Facebooku (169 466 lidem se to líbí, 167 565 lidí to sleduje) získaly
příspěvky s olympijskou
tematikou 5 964 To se mi líbí.