Tato kampaň byla archivována.

Autor: Carat Czech Republic

Zalando JJ68 Challenge

Kategorie media & insight - Nejlepší využití multi-screeningu

Ročník: 16

Zadavatel: Zalando

Země: CZ

Zalando spojilo síly s hokejovou legendou
Jaromírem Jágrem a společně se snažili rozhýbat český národ pomocí speciální
výzvy. Po dobu 4 týdnů mohlo 68 lidí získat poukazy v hodnotě 200 EUR za
zveřejnění fotky při sportování s hashtagem #JJ68xZalando. K promování kampaně
bylo využito několik kanálů, ale tím hlavním a také a důvodem proč tuto kampaň
přihlašujeme bylo propojení Instagramu a HbbTV. Jako první jsme nechali
vytvořit speciální aplikaci v HbbTV, kam se propisovaly fotky soutěžících z
Instagramu a ti pak své příspěvky mohli vidět na svých televizních obrazovkách.

Strategie

Cílem kampaně bylo představit lidem koncept JJ68xZalando
Challenge, zapojit je do této výzvy a motivovat je ke sportovním aktivitám.

Cíl

Využili jsme řadu kanálů a jelikož se
jednalo o soutěž na Instagramu, bylo vybráno několik influencerů, kteří
oslovují cílovou skupinu Zalanda a ti se zúčastnili výzvy společně s JJ. Mimo
jejich proma na jejich Instagramových účtech jsme chtěli oslovit i širokou
skupinu Zalanda, a tak jsme hledali způsob, jak propojit TV a Instagram, to
jsme udělali pomocí aplikace HbbTV, kde byla promována soutěž a zároveň se tam
zobrazovaly IG posty soutěžících. Kampaň jsme dále podpořili v afinitních
online a offline magazínech (Lui, iSport a Heroine, Esquire, Elle). A v
neposlední řadě se nám podařilo kampaň dostat i do reportáží na Nově a Primě a
do vysílání rádia Kiss.

Realizace

V rámci propagace aplikace v HbbTV se
zobrazovaly injektáže při přepínání pořadů a také u speciálně vybraných afinitních
pořadech. Po stisknutí modrého tlačítka se zobrazila speciálně navržená
aplikace, která obsahovala promo video soutěže s JJ, pravidla soutěže a také
fotky soutěžících z Instagramu.

Výsledek

Do soutěže se prostřednictvím
instagramových postů se speciálním hashtagem zapojilo 1 086 lidí. Díky HbbTV
jsme zasáhli 3 126 017 unikátních diváků a proklikovost byla 0,3. A v
neposlední řadě Zalandu vzrostla během kampaně návštěvnost o více jak 10%.