Autor: FLOWEE / BigBoard Praha
FLOWEE - MÁMA NENÍ DOMA, YOU TUBE ANO
Kategorie dle mediatypu - Nejlepší využití Out of Home
Ročník: 14
Zadavatel: FLOWEE
Země: CZ
OOH kampaň vyjadřovala filosofii webového magazínu „Flowee:
Médium nového světa“. Claimy se dotýkají závislosti na technologiích, nástupu
nové ekonomiky i debaty o identitě ČR v rámci EU. Flowee tímto způsobem
„humanizovalo“ billboardy, jakožto wake up call pro společnost. Vznikl tak
formát „outdoorového twitteru“, kdy médium billboardu bylo použito jakoby
screen mobilu s titulkem článku.
Strategie
Prostřednictvím
outdoorového krátkého a úderného sdělení vytvořit zájem o témata, která pak
byla contentově zpracována online na webu Flowee v podobě článků. Tím tak
podpořit zvýšení povědomí o webu a podpořit rebranding a nový positioning
značky.
Flowee je
dceřinou společností firmy BigBoard. Dalším cílem proto bylo ukázat mediální a
marketingové propojení outdoorového, převážně papírového média s online médiem.
Cíl
Přitáhnout
pozornost na nový webový magazín pomocí jednoduchých sloganů v podobě
novinových titulků či twitterových sdělení, které se dotýkaly aktuálních
společenských témat. Spojujícím elementem byla technologická a sociální
inovace.
Realizace
S využitím
nástroje BigPlan (nástroj pro plánování OOH kampaní) byly vybrány nejvhodnější
plochy po celé ČR s nejvyšším zásahem CS relevantní ke značce Flowee.
Slogany,
které byly umístěny na OOH plochách, tak byly cíleně zaměřeny přímo na požadovanou
cílovou skupinu.
Výsledek
Masivnízvýšení povědomí o značce Flowee. Její rebranding z původně převážně
lifstylového média na general news médium s důrazem na nové technologické
trendy.