Tato kampaň byla archivována.

Autor: FUSE/PHD (CZ)

Komerční banka – Partnerství se CNN Prima News

Kategorie dle mediatypu - Nejlepší využití televize

Ročník: 15

Zadavatel: Komerční banka

Země: CZ

Komerční banka se již řadu let profiluje jako banka budoucnosti s claimem „Budoucnost jste vy“. Naším
úkolem bylo propsat „budoucnost“ do DNA banky a podpořit image KB jako partnera,
který vidí dopředu a pomůže se zorientovat i v nejasných časech. Za tímto
účelem jsme se rozhodli využít jedinečnou příležitost ve formě příchodu nové renomované
zpravodajské platformy na český trh a propojit Komerční banku se stanicí CNN Prima
News a také s jejími hodnotami – důvěra, přesné informace a hloubková znalost
daného problému.



Přirozené spojení se nám podařilo
docílit jedinečným způsobem, a to propojením Komerční banky s novým exklusivním
pořadem s názvem „KB Interview“, ve kterém moderátor Martin Moravec zpovídá
nejzajímavější osobnosti české společnosti a businessu.



Abychom propojení dostali i mimo
úzkoprofilovou cílovou skupinu CNN Prima News a potažmo ke všem potenciálním klientům
KB, v souladu s vizuálem CNN Prima News jsme připravili speciální injektáže
KB. Tyto byly k vidění 1 měsíc před začátkem vysílání nové TV stanice napříč
všemi kanály Prima group a celkem doručily 1.053 GRPs.

Strategie

Cílem bylo využít jedinečnou příležitost
příchodu nové vyhlášené zpravodajské platformy na český trh a propojit Komerční
banku se stanicí CNN Prima News, zejména s jejími hodnotami, mezi které
patří důvěra, přesné informace či hloubková znalost daného problému. Claim
„Budoucnost jste vy“ přímo rezonoval se zahájením vysílání prestižní TV
stanice.

Cíl

Jak využít televizi k budování image
důvěryhodného a informovaného partnera, když hledáte jinou možnost, než
standardní spoty?  



Jak efektivně propojit banku se
zpravodajskou stanicí tak, aby byly jejich společné  hodnoty diváky vnímány přirozeně a splynuly?



Cílem bylo autentické a přirozené propojení, proto jsme
spojili  značku KB se CNN Prima News již
od samého začátku. Ještě před samotným startem vysílání CNN Prima News jsme do
vysílání všech kanálů  Prima group nasadili
speciální injektáže, kde jsme komunikovali budoucnost ve spojení se zahájením
vysílání CNN Prima News.  Celé spojení se
díky tomu dostalo i k televizním divákům masových kanálů.



Přímo do pořadu vysílaného na CNN Prima
News se nám podařilo umístit název klienta do titulu, celý formát tak nese
název „KB Interview“. Novinář a moderátor Martin Moravec v pořadu zpovídá úspěšné
podnikatele a osobnosti, kteří dosáhli svých cílů a  mnohdy mění svými projekty svět. Na českém
televizním trhu se jedná se o unikátní komerční spolupráci, zvláště vzhledem
k zaměření stanice CNN Prima news.

Realizace

Pro dosažení maximálního zásahu u široké
veřejnosti byly speciální injektáže KB s claimem „budoucnost jste vy“ a
injektáže s informací o začátku vysílání CNN Prima News vysílané 1 měsíc
před startem stanice napříč všemi kanály Primy v prime time u nejsledovanějších
pořadů.



Pořadu KB Interview odstartoval v prvních
dnech vysílání nové stanice. Jeho moderátor, renomovaný novinář Martin Moravec,
si vybírá do jednoho z nejmodernějších TV studií v ČR uznávané hosty,
kteří na poli businessu nebo v české společnosti něco dokázali, např. Zdeněk
Pohlreich, Petra Kvitová, Tomáš Čupr, či Simona Kijonková. Pořad se vysílá 2x
týdně v prime time, každý díl obsahuje sponzoring (před/ po) a dynamickou
injektáž KB. Obsah pořadu se navíc pravidelně propisuje i do digitálních kanálů
Primy a na sociální sítě.

Výsledek

Komerční banka se se značkou CNN Prima
News spojila více než měsíc předtím, než došlo ke startu vysílání; maximálně tak
vytěžila z „wow“ efektu a očekávání veřejnosti. Speciální injektáže natočily
za měsíc celkem 1.053 GRPs v CS D15+.



Pořad KB Interview je nedílnou součástí
programového schématu CNN Prima News. Ačkoliv se jedná o zpravodajskou stanici,
která teprve v květnu 2020 odstartovala své vysílání, první díly pořadu dosahují
průměrný share 0,22 v široké cílové skupině D15+.



Pro budování hodnot značky je důležitá
dlouhodobost spolupráce, která je v tuto chvíli naplánovaná až do roku
2021.