Tato kampaň byla archivována.

Autor: Petr Adamec

KFC Recruitment Picnic

Kategorie dle mediatypu - Nejlepší využití Out of Home

Ročník: 13

Zadavatel: KFC

Země: CZ

KFC Recruitment Picnic je event, který spojuje vztah zaměstnanců ke značce
s budováním povědomí o KFC jako vhodném zaměstnavateli pro mladé lidi.



KFC společně s TV
stanicí Óčko připravilo nejen pro své zaměstnance, ale i pro všechny mladé
aktivní lidi se zájmem o hudbu a značky KFC a Óčko malý hudební event
v centru Prahy na Střeleckém Ostrově.



Cílem eventu bylo
pobavit všechny přítomné, ukázat KFC jako zaměstnavatele v netradičním
světle a v případě zájmu možnost pro tuto značku pracovat. Účastníci
eventu měli možnost vyzkoušet si různé workshopy například graffiti,
skateboarding, virtuální realitu nebo se třeba projet na motorovém člunu
v centru Prahy.



 



Na pódiu se objevily aktuální
hvězdy české hudební scény Jako Majk Spirit, Pavel Calta, Jakub Děkan nebo
Monika Bagárová.



 



V průběhu celé akce
měli návštěvníci možnost ochutnat produkty z dílny KFC a servírovalo se
poprvé z plovoucích restaurací na Vltavě, což celý zážitek ještě umocnilo.



 



Event byl podpořen
komunikací na TV Óčko, Youtubery a živými vstupy na sociálních sítích.



 





Výsledkem
byla zábava pro 4.000 účastníků na místě a více než 1.000.000 zasažených lidí
na sociálních sítích.




Strategie

KFC Recruitment Picnic měl za cíl ukázat lidem, že KFC se zajímá o své
zaměstnance a má jim co nabídnout.



KFC se dlouhodobě potýká
s velkou fluktuací zaměstnanců a je
velmi těžké je zaměstnance udržet. Náklady na nábor nových zaměstnanců rok od roku rostou a
tak jsme se rozhodli touto netradiční cestou ukázat, že KFC není jen
zaměstnavatel, ale i partner a značka, která je mladým lidem blízko.



Mladí
lidé se rádi baví a tak jsme se rozhodli, že jim nabídneme to, co rádi dělají
ve svém volném čase, na jednom místě a v jeden čas: Skvělá hudba, tematické
workshopy a možnost pobavit se s přáteli na příjemném místě s dobrým
jídlem.



V průběhu dne
vystoupili i zaměstnanci KFC, kteří ukázali, že se dá práce v KFC skloubit
s koníčky, které mají rádi, a že v KFC restauracích pracuje kolektiv
mladých lidí, kteří se podporují a stýkají se nejen v práci, ale i mimo
ni.

Cíl

KFC jako relevantní partner pro mladé lidi



Celý event byl připraven
tak, abychom oslovili mladé studující lidi, potenciální zaměstnance pro KFC –
jednak po stránce mediální - budování povědomí o eventu, tak po stránce
obsahové - náplň eventu.



Abychom získali
maximální relevanci u naší cílové skupiny, byla celá aktivace komunikačně i
organizačně propojena s hudební TV stanicí Óčko a několika Youtubery.
Podařilo se nám společně vyjednat skvělé obsazení eventu v čele
s Majkem Spiritem, který byl hlavním tahákem celého programu. 



Mladí lidé jsou zvyklí
žít velmi aktivní život, rádi zkoušejí nové aktivity, a proto bylo velmi
důležité zvolit vhodné workshopy, abychom udrželi jejich pozornost po celé
odpoledne. Jednotlivé workshopy byly využity v plném rozsahu a například
graffiti stěna, virtuální realita nebo skateboarding byly vytíženy v plném
rozsahu.

Realizace

Pozvánka na event a workshopy probíhala na sociálních sítích a v TV Óčko 14 dní
před celou akcí. Samotný event se odehrával ve čtvrtek odpoledne na Střeleckém
Ostrově, den i místo byly zvoleny tak, abychom oslovili nejen lidi žijící
v Praze, ale i studenty, kteří se v hlavním městě zdržují během
týdne.





V průběhu
dne vystoupili kromě zpěváků, DJ a Youtuberů i zaměstnanci KFC, kteří ukázali,
že se dá práce v KFC skloubit s koníčky, které mají rádi a že
v KFC restauracích pracuje kolektiv mladých lidí, kteří se podporují a stýkají nejen v práci, ale i mimo ni. Každý návštěvník měl možnost
pobavit se s KFC personalistou a zanechat kontakt, pokud by měl zájem připojit se
k týmu KFC, samozřejmě pouze v případě, že měl sám zájem.

Výsledek

Výsledkem celé aktivace
byla zábava pro více než 4.000 účastníků na místě a více než 1.000.000 zasažených
lidí na sociálních sítích. Náborový dotazník nám přímo na místě vyplnilo 50
potenciálních zaměstnanců a v posledním
čtvrtletí roku 2017 mělo KFC historicky nejnižší fluktuaci zaměstnanců
od roku 2005.