Tato kampaň byla archivována.

Autor: Cheil Czech and Slovakia

#SamsungFutureStore

Kategorie media & insight - Nejlepší využití real-time marketingu

Ročník: 16

Zadavatel: Samsung

Země: CZ, SK

Snad každý si vzpomene na krále TV live commerce – Horsta Fuchse. Ten nám posloužil jako inspirace pro velmi speciální digital live commerce event pro klienta Samsung Electronics Czech and Slovak.

Abychom odkomunikovali speciální časově omezenou nabídku na Samsung chytré hodinky v rámci mladé cílové skupiny, která je většinu dne online a televizi tito lidé vlastně už dávno nesledují, využili jsme live commerce na Facebooku.

Pro stream jsme vytvořili speciální live studio. Jako moderátory jsme přizvali Petra Říbala společně s influencery Martinem Creepem a Natálií Kotkovou. Ti společně podle scénáře a v improvizovaných scénkách, které reagovaly na aktuální dění v chatu, v limitovaném čase vtipně vysvětlovali hlavní benefity produktů. Během 50 minutového streamu jsme nakonec prodali 136 chytrých hodinek Samsung.

Kampaň jsme samozřejmě také podpořili na sociálních médiích prostřednictvím postů a samotných influencerů.


Strategie

Zvýšit povědomí o funkcích a výhodách smart hodinek v cílové skupině 15–25 let.

Vysvětlit „reasons to buy“ (tento cíl nebyl pouze pro trvání live commerce, ale dlouhodobá iniciativa).

Prodat alespoň 100 kusů hodinek mladší generaci uživatelů a dosáhnout celkem 10 tisíc sledujících během eventu.


Realizace

Vytvořili jsme speciální prodejní live stream. Ten byl ale navržen a zrealizován tak, aby byl co nejvíce relevantní pro mladou cílovou skupinu a my místo objednávek hodinek nesklidili jen vlnu hejtu. Celý scénář live streamu byl tedy zábavný a podařilo se nám nejen přitáhnout pozornost diváků, ale hlavně je u streamu udržet díky dobré interakci moderátorů. Pro ještě větší pobídku k nákupu jsme využili také slevové kódy.


Výsledek

13 000 sledujících

Zasáhli jsme více než 700 000 lidí

Dostali přes 2700 pozitivních komentářů

Prodáno 136 hodinek