Tato kampaň byla archivována.

Autor: Coca-Cola Česká republika

Coca-Cola Souboj Coverů

Kategorie media & insight - Nejlepší využití influencera

Ročník: 13

Zadavatel: Coca-Cola

Země: CZ





Striktní
pravidla licence SuperStar výrazně omezují možnosti značek zasáhnout do
formátu, pracovat se soutěžícími a influencery nebo generovat atraktivní obsah pro
sociální sítě. Tedy všechno, bez čeho se značka komunikující s generací
Zet neobejde. A ani nechce.



Představujeme
vám Coca-Cola Souboj coverů. Devítidílnou paralelní hudební reality soutěž.
Naplněnou Coca-Colou od názvu přes soutěžní píseň až po ledničku. V hlavní
roli s neokoukanými influencery
generace Zet jako je „bývalá“ youtuberka
Gabrielle Hecl, vítěz souběžně vysílaného Robinsonova ostrova Martin Složil,
herečka Marianna Prachařová nebo idol teenagerek – zpěvák Vojta Dee. S ráží
470.000 fanoušků na Instagramu.



Pro naše
influencery jsme připravili řadu soutěžních hudebních výzev, o kterých dennodenně
mluvili na vlastních IG profilech, v pořadech TV Nova i jako hosté
v rámci SuperStar. Na portálu novaplus.cz a na stránkách SuperStar získali
přes 2,3 milionu zhlédnutí, dalších cca 300 tisíc organických views přinesly dvě
vybrané epizody umístěné na Youtube.




Především díky influencerům v Souboji coverů jsme tak navýšili 44% zásah v televizi
o dodatečných 43 procentních bodů a to v pozitivním až nadšeném sentimentu.



Strategie





Mladí lidé,
hudba a emoce, to jsou základní důvody pro spojení Coca-Coly s talentovou hudební
soutěží SuperStar. Striktní pravidla mezinárodní licence umožňují partnerským
značkám jen omezeně vstupovat do formátu, pracovat se soutěžícími nebo využít
(pro mladou generaci tak důležité) influencery a atraktivní obsah na sociálních
sítích. Leda že by… leda že bychom SuperStar doplnili o ještě jednu paralelní hudební
reality soutěž, plně brandovanou Coca-Colou, ve které soutěží námi vybraní a
naší cílovou skupinou obdivovaní influenceři.
Představujeme vám Coca-Cola Souboj coverů.



Cíl





Předpokladem
úspěchu byla parta osobitých lidí s rozdílnou úrovní pěveckých dovedností,
různými osobními příběhy a hlavně s nezpochybnitelnou fanouškovskou silou. Do
soutěže jsme zapojili „bývalou“ youtuberku Gabrielle Hecl, vítěze souběžně
vysílaného Robinsonova ostrova Martina Složila, herečku Mariannu Prachařovou
nebo idol teenagerek – zpěváka Vojta Dee. Ještě než pořad odstartoval, měli
dohromady bezmála 470 tisíc sledujících na Instagramu!



Naši
influenceři změřili síly v různých pěveckých i kreativních výzvách. Hned
na úvod je čekal pěvecký battle, pokračovali duety v rozhlase, buskováním
na ulici a nakonec natočením profi videoklipu doslova během pár dní.



O svých
zkušenostech dennodenně mluvili nejen na vlastních IG profilech, ale i v dalších
pořadech TV Nova.
Nejzajímavější obsah byl podporován na portálu novaplus.cz i
v sekci Coca-Cola Souboj coverů na stránkách SuperStar.



Popularitu Coca-Cola
Souboje coverů zajistilo propojení se SuperStar. Na obrazovce o Coca-Cola
Souboji coverů mluvil Leoš Mareš, všichni influenceři byli hosty online přenosů
ze zákulisí živáků, live streamem navíc provázel moderátor Souboje coverů Marek
Zeman. Vítězka Souboje coverů Mariana Prachařová nakonec vystoupila v
superfinále Superstar.



Realizace





Coca-Colu
jsme vepsali do názvu pořadu, všichni na place Coca-Colu pili a veškerý
dennodenní cvrkot na sociálních sítích provázel klientův kampaňový hashtag #wowzazitky.



Pro
influencery se Coca-Cola Souboj coverů stal příběhem postupného zlepšování,
kamarádské, byť nehrané rivality, a prožitkem veliké šance, která jim mohla pomoci
splnit jejich sny.



Fanoušci a
diváci s nimi tento sen spoluprožívali, proto i zapojení značky hodnotili
velmi pozitivně
, jako když Martin Složil zazpíval „hymnu“ Coca-Coly Taste the
Feeling, nebo když se do semifinálové epizody jako porotkyně zapojila aktuální
tvář Coca-Coly Emma Drobná.





Výsledek





Coca-Cola
Souboj coverů
doplnil SuperStar o dynamický a inspirativní zážitek se značkou
postavený na neokoukaných influencerech nové generace, díky vzájemnému
propojení přitom zachoval integritu aktivace - 80 % diváků finálové epizody
Souboj znalo.



Jednotlivé
epizody pořadu a bonusy na novaplus.cz a SuperStar nasbíraly přes 2,3 miliony
zhlédnutí
, dalších cca 300 tisíc organických views získaly dvě vybrané epizody umístěné
na Youtube, 46 tisíc přehrání videopříspěvků a 113 tisíc pozitivních reakcí na
IG.



IG profil pořadu
sledovalo téměř osm tisíc lidí, báze fanoušků našich influencerů vyskočila o 15
% z cca 470 tisíc na 535 tisíc
.



Také díky
influencerům v Souboji coverů jsme navýšili 44% zásah v televizi o
dodatečných 43 procentních bodů
a to v pozitivním až nadšeném sentimentu.