Manuál pro porotce19. ročník FLE Media Awards
Děkujeme, že jste potvrdil/a účast ve 2. kole hodnocení 19. ročníku FLE Media Awards
Příprava
Abyste byl/a na hlasování v druhém kole poroty dobře připraven/a, doporučujeme prohlédnout si nominované kampaně na webových stránkách soutěže v sekci Shortlist, kde jsou k dispozici v plném znění a s přílohami. Je důležité, abyste při hlasování ve 2. kole znal/a všechny kampaně, které postoupily na shortlist. Pokud jste v prvním kole neohodnotil/a vše, projděte si zejména ty práce, ke kterým jste se v prvním kole nedostal/a.
Kritéria hodnocení soutěžních prací
Kategorie podle cíle
Best Awareness Campaign
Best Consideration Campaign
Best Conversion Campaign
35%
Strategie
35%
Realizace
15%
Inovativnost
15%
Odvaha
Kategorie podle realizace
Best Spot Campaign
Best Non Spot Campaign
35%
Strategie
35%
Realizace
15%
Inovativnost
15%
Odvaha
Jak probíhá hlasování
Pravidla setkání 2. poroty:
- Porotce se schůzky účastní po celou dobu jejího trvání.
- Hlasování probíhá pomocí online hlasovacích formulářů na www.flema.cz.
- Porotce ve střetu zájmů je ten, jehož společnost je Autorem nebo Zadavatelem některé ze shortlistovaných kampaní v kategorii, o níž se právě hlasuje.
- Porotce, který je ve střetu zájmů, se v dané kategorii neúčastní diskuse a nemá možnost hlasovat.
- V polovině hodnocení bude přestávka 15 minut.
Hodnotí se postupně po jednotlivých kategorií následujícím způsobem:
- Připomenutí kritérií hodnocené kategorie
- Představení shortlistovaných kampaní (videoprojekce)
- Diskuze porotců
- Hlasování (1 nebo 2 kola)
- Vyhlášení vítěze
- Následuje další kategorie
Procedura hlasování
První kolo hlasování
- Porotce zaznamená do online formuláře jednu z možností pro danou kategorii.
- Po sečtení hlasů je určeno pořadí. Pokud některá kampaň získá více než 50% možných hlasů, stává se vítěznou.
- Cena nebude udělena, pokud více než 50% oprávněných porotců hlasuje pro neudělení ceny.
- Pokud se o vítězi nerozhodne, do druhého kola hlasování postupují kampaně na prvních dvou místech z prvního kola hlasování. Pokud by více než dvě kampaně měly shodný počet hlasů na postupových místech, postupují všechny.
Druhé kolo hlasování
- V druhém kole hlasování zvítězí kampaň prostou většinou hlasů oprávněných porotců.
- Pokud by došlo k rovnosti hlasů, o vítězi rozhodne umístění v předchozím hlasování (v prvním kole).
- Pokud by i v předchozím kole byla bodová rovnost, o vítězi rozhodne umístění v hlasování 1. kola poroty.